فیلتر محصولات
امکان خرید حضوری
دسته بندی
قیمت
تومان تومان
سایز کفش
بیشتر... کمتر
رنگ
بیشتر... کمتر
کیفیت
فیلتر
Asics

Asics

کفش اسیکس  ASICS

یک جفت کفش خوب به‌اندازه طلا می‌ارزد. متأسفانه گاهی اوقات پیداکردن کفش خوب دشوار است. اگر در حال خرید کفشی هستید که در حین ورزش یا دویدن بپوشید. یا اگر فقط به یک جفت کفش کتانی برای پوشیدن روزمره نیاز دارید و تصمیم دارید که کفشی را انتخاب کنید که شیک به نظر برسد. همچنین تمایل دارید روی پای شما احساس راحتی زیادی ایجاد نماید، ما به شما کفش برند اسیکس را معرفی می‌کنیم. کفش اسیکس ASICS برای استفاده روزمره طراحی شده است و نیز از دوام و استحکام بالایی در تمرینات سخت برخوردار می‌باشد.

اسیکس یک برند معتبر کفش است که انواع مدل‌های متنوع کفش را برای فعالیت‌های مختلف تولید می‌کند. بسیاری از کفش‌های اسیکس از چرم ساخته شده‌اند و از مقاومت بالایی در مسابقات سخت ورزشی و استفاده روزمره برخوردارند. در مدل‌های کفش چرم به‌راحتی تمیز می‌شوند. رویه‌ی کفش اسیکس که از پنبه و پلی‌استر ساخته شده‌اند، قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را هم دارد. کیفیت بالای مواد مورد استفاده در این کفش‌ها به این معنی است که دوام را برای شما ضمانت کرده. حتی اگر کمتر استفاده شوند یا فقط به‌عنوان کفش‌های معمولی مورد استفاده قرار گیرند، عمر طولانی‌تری خواهند داشت.

تاریخچه اسیکس

کمپانی اونیتسوکا که پیام آور اسیکس است در سال 1949 بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم تاسیس گردید. تاسیس برند اسیکس دقیقا زمانی بود که بچه‌ها برای ورزش نمی توانستند کفش ورزشی خود را تهیه کنند. طبق فلسفه‌ی اونیتسوکا " پایه و اساس جوانی ورزش است." به همین خاطر کمپانی در صدد برآمد تا باورها و اعتقادات خاصی را در زمینه‌ی تولید کفش‌های ورزشی ادامه دهد. اسیکس بیانگر این فلسفه است.

کفش اسیکس ساخت کدام کشور است؟

شاید تاکنون از خود سؤال کرده باشید که کفش اسیکس ساخت کدام کشور است؟ ASICS یک برند کفش بسیار محبوب و معتبر است که کفش‌های باکیفیت و بادوام، شیک و راحتی را تولید می‌کند. ازآنجایی که این برند سابقه تولید کفش‌هایی با ظاهری شیک و ماندگاری طولانی را دارد، یکی از برترین برندهای کفش ورزشی در دنیا محسوب می‌گردد. کفش اسیکس اصل یک برند کفش ژاپنی بوده که از سال 1949 در حال فعالیت است. این شرکت در ابتدا Onitsuka Co. Ltd نام داشت. اما در سال 1977 نام خود را به ASICS تغییر داد. نام ASICS در واقع مخفف Anima Sana In Corpore Sano در لاتین است. که ترجمه آن به معنای «ذهن سالم در بدن سالم» می‌باشد. این شرکت توسط کیهاچیرو اونیتسوکا تاسیس گردید و اولین کفش اسیکس تولید شده یک جفت کفش بسکتبال بود. اما باگذشت زمان شرکت اسیکس اقدام به طراحی کفش برای ورزش‌های دیگرنظیر تنیس، والیبال و... نیز کرد. امروزه ASICS به‌عنوان یکی از بهترین برندهای کفش دویدن در بازار شناخته می‌شود. کفش‌های ASICS کیفیت بسیار خوبی دارند و از موادی ساخته شده‌اند که ایمن، راحت و بادوام هستند.

مهمترین رویدادهای اسیکس

سال 1949 : کمپانی اسیکس در شهر کوبه‌ی ژاپن تاسیس شد.

سال 1963 : واردات 200 کفش تایگر اسیکس در ایالات متحده.

سال 1966 : کفش پیاده روی اسیکس Mexico 66 نخستین کفش ورزشی با علامت تجاری Tiger Stripe می‌باشد.

سال 1967 : کفش Marup Nylon SP مناسب برای پای بچه مدرسه‌ای‌های ژاپنی.

سال 1973 : شرکت تابعه‌ی ایالات متحده در این سال افتتاح شد.

سال 1975 : بخش اروپایی در آلمان غربی به تاسیس رسید.

سال 1977 : کمپانی اسیکس با ادغام دو شرکت GTO و JELENK تاسیس گردید.

سال 1984 : مشارکت اقتصادی برزیلی‌ها با این کمپانی آغاز شد.

سال 1992 : اسیکس، پرسنل و صاحبان کمپانی‌ها را در المپیک بارسلونا تامین کرد.

سال 2000 : نائوکو تاکاهاشی برنده‌ی مسابقات دو ماراتن زنان در المپیک سیدنی در این سال کفش اسیکس را به پا داشت.

سال 2004 : کفش Retro اسیکس با رویه‌ی کفش "Onitsuka Tiger " تولید شد.

شعار اسیکس

روح سالم در بدن سالم "Anima Sana In Corpore Sano" این عنوانی است که مفهوم اسیکس را می‌رساند و مخفف شده از حروف لاتینی است که به اسیکس معنی می‌بخشد. آقای اونیتسوکا بر این باور بود که برای داشتن زندگی شاداب و سلامت باید به ورزش اهمیت ویژه‌ای داد.

آزمایشگاه کفش اسیکس

یکی از بزرگ‌ترین مراکز تخصصی تحقیق و پژوهش در زمینه تولید لوازم ورزشی مربوط به کمپانی اسیکس می‌باشد. مجموعه‌ای به وسعت 14 هزار متر مربع که شامل چندین آزمایشگاه فوق پیشرفته که در آن حرکات بدن را تحلیل می‌کنند و تیمی گسترده و 200 نفری در آن به فعالیت می‌پردازند.

نمایندگی های محصولات اسیکس

شرکت اسیکس با توجه به عرضه جهانی محصولات خود در اکثر کشورهای اروپایی و آسیایی و امریکایی نمایندگی فعال دارد. همچنین فروشگاه چارسونِت به عنوان عامل فروش کفش اسیکس اورجینال اقدام به عرضه این محصولات این برند پرآوازه می‌کند.

مشخصات کفش اسیکس اصل

در ساخت کفش اسیکس اورجینال از فناوری‌های پیشرفته‌ای استفاده شده است که موجب گشته تا به گزینه‌ای عالی برای دوندگان و ورزشکاران تبدیل شود و از محبوبیت فراوانی در دنیای کفش‌های ورزشی برخوردار گردد. درحالی که انواع مختلفی از برندهای کفش دویدن در بازار وجود دارد، انتخاب کفش اسیکس مزایای خاصی دارد. در ادامه مشخصات کفش اسیکس اصل را به‌صورت تیتروار برای شما بیان خواهیم کرد.

  • به‌گونه‌ای طراحی شده است که بسیار انعطاف‌پذیر باشد. انعطاف‌پذیری باعث می‌شود که پا در زوایای مختلف حرکت کند و می‌تواند به کاهش خستگی کمک کند. داشتن بالشتک‌های پارچه‌ای نرم و ژله‌ای به این انعطاف بیشتر کمک می‌نماید.
  • دارای ساختار پایداری داخلی کفش است که کمک می‌کند پا در موقعیت مناسب، بدون لیز خوردن و افتادن با زمین برخورد کند.
  • به‌گونه‌ای ساخته شده که راحت باشند. آن‌ها از پنبه، پلی‌استر، ژل و فوم ساخته شده‌اند که نرم هستند و انعطاف پذیری مطلوبی را برای پا ایجاد می‌کنند.
  • همچنین قابلیت تنفس دارند، بنابراین می‌توانید آنها را در تمام طول روز بپوشید بدون اینکه پاهایتان داغ شود یا عرق کنند.
  • برای مدت طولانی از دوام شگفت‌انگیزی برخوردار خواهد بود.
  • با جذب ضربه وارد شده به پا هنگام دویدن انرژی شما را به جلوی کفش منتقل می‌کند و می‌توانید سریع‌تر بدوید.
  • از موادی ساخته شده‌ که بسیار سبک و راحت است تا بتوانید به‌راحتی بدوید.
  • احساس سبکی و راحتی کفش به این معنی است که وقتی دویدن به پایان می‌رسد و کفش را درمی‌آورید، پاهای شما احساس خستگی یا درد نمی‌کنند.
  • مقرون‌ به‌صرفه است و برای پوشیدن همه افراد در نظر گرفته شده است.

انواع کفش اسیکس

انواع کفش اسیکس شامل کفش بچه گانه اسیکس، کفش زنانه اسیکس و کفش مردانه اسیکس می‌باشد. در هر کدام از این بخش‌ها مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی تولید شده است. بسته به نیاز و همچنین سلیقه‌تان می‌توانید یکی از سبک‌های ورزشی، پیاده‌روی، دویدن، تنیس، والیبال، تریل رانینگ یا همان کفش دوی کوهستان را انتخاب نمایید. هر کدام از این سبک کفش‌ها در اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شود. با استفاده از جدول راهنمای انتخاب سایز پا می‌توانید با اطمینان خاطر کفش سایز پا خود را سفارش دهید.

کفش پیاده روی اسیکس

فرقی نمی‌کند که در حال پیاده روی از محل کار به خانه هستید یا در پارک قدم می‌زنید، مهم داشتن یک جفت کفش پیاده روی مناسب است. کفش مخصوص پیاده روی اسیکس از بروز اصطحکاک و فشار به پا جلوگیری می‌نماید. همچنین دارای ضربه‌گیر بوده‌اند که حس راحتی مطلوب‌تری را به ارمغان می‌آورند. دارای قابلیت تنفس‌پذیر بودن هستند که از عرق کردن پا در هوای گرم جلوگیری می‌نماید.

کفش ورزشی اسیکس

کفش ورزشی اسیکس دارای طرح‌های پیشرفته‌ای است که علاوه بر راحتی کامل پا، زیبایی خیره کننده‌ای را به استایل اسپرت‌تان می‌بخشد. کفش ورزشی جهت استفاده در باشگاه برای ورزش، پیست، هنگام خرید و پاساژگردی، زمان تفریح و معاشرت با دوستان بسیار ایده‌آل است. برند اسیکس مجموعه‌ای از کفش‌های ورزشی زنانه و مردانه دارای طرح‌های بروز و جذاب را با الهام از سبک کلاسیک تولید و روانه‌ی بازار کرده است که استایل جذاب‌تان را تکمیل می‌کند.

کفش دویدن اسیکس

انتخاب یک جفت کفش مخصوص دویدن از بروز خستگی، اصطحکاک و آسیب جلوگیری می‌نماید. با توجه به کیفیت بالا، دوام و ماندگاری کفش دویدن اسیکس که در طول سال‌ها امتحان خود را پس داده است. شاهد و ناظر بر استفاده‌ی بسیاری از دوندگان حرفه‌ای از کفش اسیکس در مسابقات بین المللی و المپیک هستیم. کمپانی اسیکس کفش‌های دویدن زنانه را از کفش‌های دویدن مردانه باریک‌تر طراحی می‌کند تا مناسب فرم پای خانم‌ها باشد. کفش Ekiden Marup نخستین کفش مخصوص دوی ماراتن بود که قسمت پنجه‌اش گرد بود.

یکی از پیشنهادات اونیتسوکا رقابت دوی مارتن آبب بیکیلا با پاهای برهنه بود که او کفش‌های Magic Runner کمپانی را به پا داشت.این مدل کفش دویدن که چند منفذ برای تهویه‌ی هوا و خنک نگهداشتن کفش در کف آن قرار داشت در سال 1959 معرفی شد. اونیتسوکا این مدل کفش را به گونه‌ای تعبیه کرد تا از ایجاد میخچه در پاهای دوندگان دوی ماراتن جلوگیری کند. کنجی کیمیها دونده‌ی دوی ماراتن با استفاه از کفش‌های Magic Runner برنده‌ی مدال نقره در مسابقات المپیک 1968 مکزیک شد.

کفش کوهستان اسیکس (تریل رانینگ)

با کفش کوهستان اسیکس بدون هیچ نگرانی و دغدغه خاطری می‌توانید در صخره‌ای ترین، گل آلودترین و لغزنده‌ترین نقاط کوهستان قدم بردارید. کمپانی اسیکس طراحی کفش‌های کوهستان خود را به گونه‌ای انجام داده تا هنگام جهش و دویدن بر روی سطوح غیرقابل پیش بینی، احساس ثبات و اطمینان در فرد کاملا حفظ شود. داشتن یک جفت کفش تریل رانینگ از ضروری‌ترین لوازم هر فرد کوهنوردی به حساب می‌آید.

کفش تنیس اسیکس

اگر به‌صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کنید حتما به یک جفت کفش تنیس اسیکس نیاز دارید. زیرا در ورزش تنیس "پا" نقش کلیدی را ایفا می‌کند. پس حتما از کفش مورد اعتمادی استفاده نمایید که ناامیدتان نکند. زیرا وقتی در زمین بازی هستید مدام باید جلو عقب بروید. به پهلو خم شوید، پاهای خود را تا حد امکان بکشید. سریع بایستید و همچنین پرش کنید و به یکباره فرود بیایید. همه‌ی این کارها فشار زیادی را به پاهای‌تان وارد می‌کند. پس هم برای سلامتی و هم برای موفقیت‌تان از کفش تنیس مطمئنی استفاده نمایید.

کفش والیبال اسیکس

کفش والیبال اسیکس به شما اطمینان می‌دهد بهترین بازی خود را بکنید. نخستین کفش‌های والیبال کمپانی اسیکس در سال 1951 معرفی شدند که با کفی‌های لاستیکی مستحکم شده بودند. امروزه با مطالعات تخصصی زیادی که برند اسیکس روی کفش مخصوص والیبال انجام داده است، استانداردهای بالایی را در تولید این دسته از کفش‌های خود به کار برده است. بنابراین فرقی نمی‌کند که در حال اسپک زدن، سرویس شروع و یا پرش برای دفاع هستید. تنها مهم این است که نگران کفش‌های خود نباشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم