فیلتر محصولات
قیمت
تومان تومان
برند
رنگ
کیفیت
امکان خرید حضوری
فیلتر

کلاه بافتنی

کلاه بافتنی یا کلاه زمستانی، یک اکسسوری عالی و پرکاربرد برای استایل های زمستانی به حساب می آید. در هوای سرد زمستان، یک کلاه بافتنی می تواند سر، پیشانی و گوش های شما را از سرما حفظ کند و علاوه بر آن اگر درست انتخاب شده باشد، شما را خوش تیپ تر نماید. امروزه، هزاران مدل زیبا برای کلاه بافتنی وجود دارد و به راحتی می توان آن را با سایر لباس ها و اکسسوری های مردانه و زنانه ست کرد.

کلاه بافتنی، تقریبا برای تمام بچه ها، دختران، پسران، زنان و مردان کاربرد دارد. به همین علت، این محصول با طیف وسیعی از رنگ ها از مشکی و تیره گرفته تا شادترین رنگ، برای سلیقه های مختلف تولید شده است. بهتر است برای مسافرت، پیاده روی، رفتن به پارک یا خرید و به طور کلی، هر کاری بیرون از خانه در فصل زمستان، یک کلاه بافتنی خوب و گرم برای محافظت از سرما به همراه داشته باشید. اما، برای دویدن و ورزش کردن در فصل زمستان، به سر کردن یک کلاه بافتنی واقعا لازم است. ضمنا این محصول، جذابیت استایل و زیبایی تیپ شما بیشتر خواهد کرد. با وجود مدل های مختلف برای کلاه بافتنی، دست شما برای انتخاب و ست کردن کلاه با لباس زمستانی یا گرمکن ورزشی باز است. اما، از کجا می توان یک کلاه بافتنی شیک و به صرفه خرید و در خرید آن باید به چه فاکتورهایی توجه کرد؟

تراکم بافت در این محصول بافتنی، یکی از فاکتورهایی است که بر کیفیت آن تاثیر مستقیم دارد. در مناطق سردتر، مدل هایی با بافت متراکم می تواند نقش حفاظتی و گرم کنندگی بیشتری داشته باشد. اما، مدل های کم تراکم تر، راحت تر بوده و بهتر بر روی سر می نشیند و عموما قابلیت تنفسی بالاتری دارد. قابلیت تنفسی در کلاه، موجب احساس راحتی و جلوگیری از عرق کردن سر می شود. در صورتی که رنگ کلاه با رنگ پوست یا رنگ موی شما هماهنگ بوده و دارای هارمونی باشد، سبب جذابیت و زیبایی بیشتری خواهد شد. همچنین، یک کلاه متناسب می تواند قد شما را بلندتر یا کوتاه تر نشان دهد. کلاه بافتنی، با قیمت ها و کیفیت های متنوعی تولید شده و در دسترس است. کاملا واضح است که کیفیت یک کلاه بافتنی غیر اصل، هرگز به اندازه راحتی و کیفیت یک کلاه بافتنی اورجینال نخواهد بود. معمولا یک محصول اورجینال، قیمت بالاتری داشته و گاه ممکن است بیش از یک میلیون تومان قیمت بخورد. اما، با کیفیتی فوق العاده، حتما شما را شگفت زده خواهد کرد.

مدل های مختلف کلاه بافتنی اورجینال به صورت ساده یا طرح دار که معمولا با طرح لوگوی برند مربوطه یا طرح دیگری تزیین شده اند، برای استایل های ورزشی، راحتی، کژوال و یا روزمره قابل استفاده است. برندهای ورزشی و غیر ورزشی زیادی این محصول را در لیست تولیدات خود دارند. فروشگاه اینترنتی چارسونت، به روزترین و زیباترین کلاه های بافتنی اصل را از انواع برندهای مطرح دنیا با ضمانت اورجینال بودن محصول، در بخش اکسسوری خود گردآوری کرده و همواره آن را با مدل های جدیدتر جایگزین می کند. شما می‌توانید، بهترین و زیباترین مدل‌های کلاه بافتنی را با قیمت هایی واقعا عادلانه در چارسونِت ببینید و پس از ثبت سفارش خرید، در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. با چارسونِت، کلاهی مارک دار با قیمتی به صرفه بخرید و همیشه سرگرم باشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم