راهنمای خرید

با 6 تا از بهترین کفش های آدیداس سال 2020 آشنا شوید

اکثر مردم با سری کفش های آدیداس آشنایی دارند اما شاید برترین تولیدات این برند را نشناسند. آدیداس که یک برند جهانی است و یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید کننده لوازم ورزشی به ویژه کفش اسپرت در دنیا می باشد کتانی های فوق العاده زیبا، راحت و باکیفیتی تولید می کند. در این مطلب از چارسونت قصد بررسی 6 تا از بهترین کفش های آدیداس را داریم.

شروع همه ی این اتفاقات در سال 1924 در شهر Herzogenaurach آلمان شروع شد. داستان برند آدیداس در ابتدا با نام تجاری Gebrüder Dassler Schuhfabrik، و توسط برادران آدولف و رودولف داسلر شروع شد. از آن زمان، آدیداس به یکی از برترین برند های ورزشی جهان تبدیل شده است.

محصولات ADIDAS بیشتر به دلیل داشتن بالشتک های فوق العاده راحتی به نام BOOST که دارای فناوری کوسنینگ و بازگشت انرژی به پا هستند مشهور شده اند.

کفش ورزشی آدیداس الترابوست 20
کفش ورزشی آدیداس الترابوست 20

بیشترین میزان راحتی در ADIDAS ULTRABOOST 20

کتانی آدیداس الترابوست 20 ultra boost یک کفش کلاسیک فوق العاده و بسیار راحت و نرم برای دوندگان می باشد. الترا بوست 20 دارای رویه ای بسیار پایدار و فوق العاده انعطاف پذیر است که پشتیبانی بسیار خوبی از پا را انجام می شود. کتانی آدیداس الترابوست 20 برای پیاده روی های طولانی در مسیر های آسفالتی ساخته شده است و تقریبا راحت ترین کفش رانینگ شرکت آدیداس به حساب می آید.

بنابراین اگر به دنبال یک کفش پیاده روی و دویدن با راحتی کامل هستید،ADIDAS Ultraboost 20 را حتما در اولویت های خریدتان قرار دهید.

  • نوع : مناسب ورزش روزانه
  • وزن : 310 گرم
  • میزان افت پاشنه : 10 میلی متر

نکته : افت پاشنه به میزان فرو رفتن پا در قسمت پاشنه ی کفش گفته می شود، هرچه افت پاشنه بیشتر باشد کفش راحتی بیشتری دارد)

بهترین مربی برای ورزش ADIDAS SOLAR BOOST 19

کتانی آدیداس سولار بوست 19 یک کفش رانینگ فوق العاده نرم برای دویدن است که یک تجربه ورزشی راحت و سازگار را برای مسافت هایی تا 5 کیلومتر برای شما فراهم می کند.

Solar Boost 19 پایداری بسیار خوبی بر روی زمین برای شما فراهم می کند و این کار را به لطف بالشتک های راحت خود انجام می دهد که سبب می شود تمرینی فوق العاده را تجربه کنید. کتانی سولار بوست 19 به نسبت اولترا بوست 20 راحتی کمتری دارد اما در عوض پایداری و ثبات بهتری دارد.

  • نوع : مناسب تمرین روزانه
  • وزن : 275 گرم مردانه / 245 گرم زنانه
  • افت پاشنه : 10 میلی متر
کفش ورزشی آدیداس
کفش ورزشی آدیداس

پایدارترین کفش آدیداس بر روی زمین ADIDAS SOLAR BOOST ST 19

کتانی آدیداس Solar Boost ST 19 اندکی با مدل ADIDAS Solost Boost 19 تفاوت دارد. تفاوت این دو مدل را می توان در میزان پایداری و ثبات بر روی زمین آن تشخیص داد. این مدل برای افرادی که می خواهند به صورت کاملا حرفه ای و اصولی ورزش کننده بسیار مناسب است زیرا کفش در هنگام حرکت پای آن ها را، راهنمایی می کند تا حرکات را به درستی انجام دهند.

Solar Boost ST 19 ثبات بیشتری در اطراف پا ایجاد می کند. اگر ترجیح می دهید که از پایتان یک پشتیبانی همه جانبه صورت بگیرد پیشنهاد ما به شما انتخابSOLAR BOOST ST 19 است.

  • نوع : مناسب تمرین
  • وزن : 307 گرم مردانه / 270 گرم زنانه
  • افت پاشنه : 10 میلی متر
کفش ورزشی آدیداس مدل ADIDAS SOLAR GLIDE 19
کفش ورزشی آدیداس مدل ADIDAS SOLAR GLIDE 19

اقتصادی ترین کفش آدیداس ADIDAS SOLAR GLIDE 19

آدیداس Solar Glide 19 یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که دوست دارند با کمترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشند و این مدل کفشی اقتصادی و به صرفه به شمار می رود! این کفش مناسب پیاده روی و دویدن های روزمره و برای طی کردن مسافت های طولانی طراحی شده است.

کتانی Solar Boost 19 و Solar Glide 19 شباهت بسیار زیادی باهم دارند، اما Solar Glide 19 نسبت به Solar Boost 19 پایداری و ثبات کمتری بر روی زمین دارد، البته گفتنی است که پوشیدن این مدل کفش ها با این طراحی در بین مردم بسیار مرسوم تر است. با توجه به تفاوت هایی که این دو مدل با هم دارند می توان نتیجه گرفت که به تناسب قیمت Solar Glide 19 انتخاب معقولانه تری است.

  • نوع : مناسب ورزش روزانه
  • ورن : 288 گرم مردانه / 253 گرم زنانه
  • افت پاشنه : 10 میلی متر
قیمت و خرید کفش ورزشی آدیداس بوستون 8
قیمت و خرید کفش ورزشی آدیداس بوستون 8

بهترین کفش برای تمرین های سرعتی ADIZERO BOSTON 8

کفش آدیداس Adizero Boston 8 یک کفش تمام عیار برای تمرین های کوتاه مدت ،تمرینات سرعتی و انتخابی عالی به عنوان کفش مسابقات دو سرعتی به حساب می آید. آدیداس Adizero Boston 8 در مقایسه با مدل های دیگر یعنی ADIDAS SL20 دارای زیره ای اندکی محکم تر و سفت تر است.

  • نوع : مناسب برای تمرین های روزانه و مسابقات
  • وزن : 237 گرم مردانه / 201 گرم زنانه
  • افت پاشنه : 10 میلی متر
کتانی ورزشی آدیداس SL20
قیمت خرید کفش و کتانی آدیداس SL20

بهترین کفش مناسب مسابقات سرعتی ADIDAS SL20

کتانی رانینگ آدیداس مدل SL20 به عنوان یک کفش سرعتی و برای دویدن طراحی شده است که می تواند تمام نیاز های یک دونده ی حرفه ای را پاسخگو باشد. این کفش برای افرادی طراحی شده است که می خواهند سرعت واقعی را تجربه کنند.

این مدل در مقایسه با Adizero Boston 8 عملکرد راحت و نرمتری دارد و می تواند پشتیبانی بهتری از پای شما انجام دهد. SL20 می تواند پشتیبانی و راحتی را برای پای شما فراهم کند که تاکنون در هیچ مدل دیگری مانند آن را مشاهده نکرده باشید. کتانی اسپرت آدیداس SL20 هم برای دوندهای تازه کار مناسب است و هم برای دونده های با تجربه و حرفه ای و می تواند نیاز هر دو گروه را به بهترین شکل پاسخگو باشد.

  • نوع : مناسب مسابقات
  • وزن : 230 گرم مردانه / 184 گرم زنانه
  • افت پاشنه : 10 میلی متر

جمع بندی

در صورتی که شما نیز قصد خرید کفش های بالا یا مدل کفش های دیگر اسپرت و ورزشی از برند آدیداس، ریباک، اسیکس، نیوبالانس، سالامون، اسکیچرز و … را دارید می توانید بر روی خرید کفش و کتانی ورزشی در پایین کلیک کنید.

خرید کفش و کتانی ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا