برترین ها

بهترین کفش های دویدن سالومون 2021

برای تهیه این مقاله ما مدل هایی مختلفی از کفش های سالومون را مورد بررسی قرار داده ایم و سعی کرده ایم که بهترین مدل های سال 2021 را که مناسب پیاده روی و دویدن طراحی شده اند را به شما معرفی کنیم.

بهترین کفش های پیاده روی و دویدن سالومون

احتمالا شما نیز برند سالومون را به دلیل محبوبیت بالا در تولید کفش های تریال رانینگ می شناسید اما خوب است بدانید که برند فرانسوی سالومون کفش های فوق العاده ای برای پیاده روی و دویدن در مسیر های شهری نیز تولید کرده است که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

سالومون اسپیدکراس 5
سالومون اسپیدکراس 5

کفش سالومون مدل اسپیدکراس 5 speedcross

بهترین کفش مناسب پیاده روی ودویدن سالومون مدل اسپیدکراس 5 speedcross می باشد و بدون اغراق میتوان گفت که این کفش در بین مدل های دیگر سالومون بهترین عملکرد را دارد. در واقع اسپیدکراس 5 در سالی که گذشت توانست به عنوان بهترین کفش تریال دنیا نیز انتخاب شود.

جای تعجب نیست زیرا سالومون اسپیدکراس 5 راحتی فوق العاده ای دارد و برای تولید آن از مواد باکیفیت و با دوامی استفاده شده است که در نتیجه سبب می شوند کیفیت کلی کفش به شدت افزایش یابد.

زیره این کفش که با فناوری contagrip عرضه شده است سبب می شود که ثبات شما بر روی زمین بسیار بیشتر شود و از سر خوردن بر روی زمین جلوگیری می کند.

همین مزیت سبب می شود که شما بتوانید از این کفش حتی در مناطقی که زمین های نرم ، گل آلود و خیس نیز دارد استفاده کنید.

خوب است بدانید که speedcross 5 در دو نسخه یعنی ضد آب (GTX) و نسخه معمولی عرضه شده است. که نسخه ضد آب این کفش مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب از خود به نمایش می گذارد.

کفش سالومون salomon s/lab ultra 3

کفش سالومون مدل salomon s/lab ultra 3 یکی از بهترین کفش ها برای پیاده روی و دویدن حرفه ای به حساب می اید زیرا راحتی فوق العاده ای را برای پاها فراهم می کند.

این کفش تست های کیفی مختلفی را زیر نظر بهترین دونده های دنیا پشت سر گذاشته است ، بنابراین باید خیال شما از بابت راحتی این کفش کاملا راحت باشد.

لایه رویه این کتانی قابلیت تنفس پذیری بالایی دارد و راحتی خوبی را در طول دویدن برای پاها فراهم می کند که برای ورزش ها طولانی مدت نیز انتخابی فوق العاده است.

طول آج های زیره این کفش متوسط است و تقریباً برای همه نوع زمین ها مناسب است. قسمت فوقانی این کفش بسیار مقاوم بوده و در برابر نفوذ آب نیز بسیار بادوام است که باعث می شود از نفوذ آب جلوگیری کند.

کفش ورزشی سوپرکراس
کفش ورزشی سوپرکراس

کفش سالومون سوپرکراس Salomon supercross

سالومون سوپرکراس بهترین کفش برای دوندگان مبتدی می باشد. طراحان تولید کننده کفش سوپرکراس طراحی های مختلفی را برای تولید این کفش در نظر گرفته بودند که در نهایت که یک کفش کاملا یکپارچه و راحت به همراه یک کفی OrthoLite برای افزایش میزان راحتی پا تولید شد که به همراه یک سیستم بستن بند سریع یا QUICKLACE عرضه شد.

سیستم کوئیک لیس کمک می کند که شما دیگر مشکل بند های آویزان را نداشته باشید و در سریع ترین زمان ممکن کفش را در پایتان محکم یا آن را رها کنید.

این کفش هم برای افراد مبتدی و هم برای افرادی که دویدن را در مسیر های مختلف مانند سنگی ، خاکی ، گل آلود و … ترجیح می دهند انتخاب فوق العاده ای است. زیره این کفش نیز مثل دیگر کفش های سالومون بسیار با ثبات است و چسبندگی خوبی بر روی زمین دارد. خوب است بدانید که این مدل نیز مانند مدل های دیگر سالومون در دو نسخه ضد آب (GTX) و معمولی عرضه شده است.

سالومون Salomon S/lab sense 8

سالومون سنس 8 یکی از بهترین انتخاب ها برای دوندگانی است که به مسابقات دو میدانی آن هم در مسافت های کوتاه میپردازند.

کفش Salomon S  LAB Sense 8 یکی از سبک ترین کفش های تریال رانینگ در بازار است. فقط 195 گرم وزن دارد و تمام ویژگی های لازم به عنوان یک کفش برای پیاده روی و دویدن را فراهم می کند. به لطف استفاده از فناوری EnergyCell + در این کفش شما در هنگام راه رفتن راحتی بیشتری خواهید داشت و از خسته شدن بیش از حد پاها جلوگیری می شود.

سالومون سنس s/lab 8 دارای زیره ای متناسب برای همه سطوح از جمله زمین های شل ، جامد ، نرم و سخت است.

کفش سالومون مدل Salomon s/lab sense 8 sg

اگر قصد خرید یک کفش مناسب برای مسابقات دویدن در مسافت کوتاه و زمین های نرم را دارید بی شک اسلب سنس 8 برای شما یک انتخاب عالی است.

این مدل در واقع بسیار با مدل Salomon S / LAB Sense 8 شباهت دارد فقط تنها تفاوت این مدل در وزن بیشتر این کفش و ساق دار بودن است. همچین زیره این کفش به گونه ای طراحی شده است که برای دویدن بر روی سطوح نرم عملکرد بهتری داشته باشد.

بنابراین Salomon S / LAB Sense 8 SG بهترین گزینه برای دویدن با سرعت بالا در مسیرهای نرم ، گل آلود و چالش برانگیز فنی است.

قسمت فوقانی این کفش مانند جوراب است و مقاومت بالایی در برابرنفوذ آب از خود به نمایش می گذارد

همچنین سیستم تنفس پذیری قسمت رویه کفش بسیار عملکرد خوبی دارد و هوا را به خوبی در تمام کفش به جریان می اندازد.

همچنین سیستم Quicklace جایگزین بندهای سنتی می شود تا شما راحت تر بتوانید کفش را در پایتان محکم کنید و دیگر احتیاجی به گره زدن بند کفش نباشد.

کفش اسپرت SALOMON S/LAB PHANTASM
کفش اسپرت SALOMON S/LAB PHANTASM

کفش سالومون SALOMON S/LAB PHANTASM

کفش سالامون SALOMON S/LAB PHANTASM یکی از بهترین انتخاب ها برای مسابقات حرفه ای در مسیر های جاده ای می باشد.

کفش سالومون مدل Salomon S / LAB Phantasm یک کفش فوق العاده برای دویدن در مسابقات و فواصل مختلف است و بر روی سطوح مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد.

سالومون Phantasm موفقیت خود را مدیون وزن بسیار پایین، تنفس پذیری عالی و مناسب بودن برای دویدن سرعتی است.

اگر به قسمت میانی کفش توجه داشته باشید متوجه طراحی منحنی آن می شوید که سبب افزایش راحتی پا در هنگام دویدن می شود. البته توجه داشته باشید در روز های اولی که این کفش را می پوشید قسمت میانی ممکن است کمی سخت بنظر برسد اما پس از گذشت زمان راحتی آن به حد عالی خود می رسد.

کفش پیاده روی و دویدن SALOMON INDEX.01
کفش پیاده روی و دویدن SALOMON INDEX.01

کفش سالامون مدل SALOMON INDEX.01

این کفش در واقع یکی از باثبات ترین کفش های مخصوص دویدن سالومون می باشد که برای پیاده روی و دویدن عرضه شده است.

اولین مزیتی که کفش Salomon Index.01 را از دیگر مدل های مشابه متمایز می کند این است که 100٪ قابل بازیافت می باشد و این موضوع برای حامیان محیط زیست بسیار اهمیت داشته است. این کفش با نامی آینده نگرانه و موادی قابل بازیافت تولید شده است.

زیره منحنی این کفش باعث افزایش سرعت شما در دویدن می شود. Salomon Index.01 کفشی کاملاً مناسب دویدن است و با راحتی خوبی عرضه شده است ، همچنین گفتنی است که این کفش به طرز شگفت انگیزی برای پاهای شما محیطی راحت را فراهم می کند و در عین حال وزن بسیار سبکی نیز دارد. سالومون ایندکس 01 یک کفش مخصوص دویدن و استفاده روزمره بسیار با ثبات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا