راهنمای خرید

بهترین ساعت پلار polar کدام است ؟

خیلی خوب است که شما به این نتیجه رسیده اید که خرید یک ساعت ورزشی می تواند به سازمان دهی و افزایش عملکرد مفیدتان کمک کند. اما اکنون نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که کدام ساعت ورزشی پلار انتخاب مناسب تری است. در این مطلب ما قصد داریم به بررسی برترین ساعت های ورزشی پلار بپردازیم.

اصلی ترین مدل هایی که قصد برررسی آن ها را داریم POLAR IGNITE و POLAR VANTAGE است در این مطلب قصد داریم در رابطه با تفاوت ها و برتری های این دو ساعت بیشتر به شما توضیح دهیم.

در این مقایسه کمک می کنیم بتوانید تشخیص دهید که کدام مدل از بین Polar Ignite و POLAR VANTAGE  برای شما که ورزش یا فعالیت ورزشی انجام می دهید مناسب تر است.

ما برخی از اصلی ترین سوالات کاربران در رابطه با ساعت های پلار را تهیه کردیم و در ادامه قدم به قدم به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

ساعت پلار مناسب برای بدنسازی و دویدن

یکی از اصلی ترین سوالاتی که کاربران را برای خرید و انتخاب مدل های مختلف ساعت های پلار به شک و تردید وا می داشت این بود که کدام ساعت این برند برای تمرین های بدنسازی و دویدن مناسب تر است. برای مثال شخصی که در هفته سه روز تمرین بدنسازی انجام می دهد و هفته یک یا دوبار نیز در فضای آزاد می دود بهترین ساعت پلار برایش کدام مدل است.

ما در اینجا برای اینکه خودتان بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید که بین دو مدل Polar Ignite و POLAR VANTAGE  کدام را انتخاب کنید برخی از ویژگی های این دو مدل را بررسی می کنیم.

ابعاد Polar Ignite : پلار Ignite با صفحه نمایش 43 میلی متری و ضخامت 8.5 میلی متر کوچک تر است

ابعاد Polar vantage : پلار vantage با صفحه نمایش 46 میلی متری و ضخامت 12.5 میلی متر عرضه شده است.

عمر باتری ساعت های پلار

یکی دیگر از اصلی ترین مواردی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید میزان ماندگاری و دوام باتری های این دو ساعت می باشد.

عمر باتری Polar Ignite کمتر ازPolar Vantage  است. علت عمر کمتر باتری در Igniteرا می توان و این به این دلیل دانست که Polar Ignite دارای صفحه نمایش روشن تری نسبت به Vantage  است زیرا برنامه ی این ساعت برای محیط های داخل خانه بهینه سازی شده است.

هر دو ساعت دارای راهنمای آموزش FitSpark هستند که پیشنهادات آموزشی روزانه را بر اساس سطح آمادگی بدن شما ارائه می دهند.

 

ساعت پلار مناسب ماراتن
ساعت پلار مناسب ماراتن

بهترین ساعت پلار برای ماراتن

برای رسیدن به اهداف بلند پروازانه و پیمودن مسافت های بسیار طولانی مانند شرکت در مسابقات ماراتن بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید ساعت Polar Vantage است. برای افراد حرفه ای ، Polar Vantage V و Polar Vantage V Titan بهترین ساعت های ورزشی هستند که می توانند عملکرد بدن را به بهترین شکل ممکن ثبت کنند و شما را برای دوی ماراتن کامل آماده کنند.

این ساعت دارای بهترین فناوری موجود در بین ساعت های پلار می باشد و بهترین انتخاب برای حرفه ای ها به حساب می اید.

Polar Vantage V و Polar Vantage V Titan هر دو دارای فشارسنج در قسمت مچ دست هستند. البته گفتنی است که ساعت Polar Vantage V Titan به لطف استفاده از مواد درجه یک وزن کمتری نسبت به بدن مدل عادی این ساعت دارد.

Polar Vantage M فاقد فشار سنج ، اما یک ساعت مچی عالی برای دویدن است و به نسبت قیمتی که دارد واقعا انتخاب ایده آلی برای ورزشکاران حرفه ای به حساب می آید.

عملکرد ساعت در هنگام خواب چگونه است ؟

در حالی که هر دو فناوری Nightly Recharge و Recovery Pro وضعیت سیستم عصبی خودمختار شما را با کمک نوسانات ضربان قلب اندازه گیری می کنند ، اندازه گیری ها در شرایط مختلف انجام می شود و با معیارهای مختلف ارائه می شود.

سیستم Nightly Recharge اندازه گیری علائم حیاتی را دقیقا هنگامی که شما در خواب هستید انجام می دهد ، در حالی که با Recovery Pro باید مرتباً یک آزمایش ارتواستاتیک انجام دهید (توصیه می شود این کار را همیشه صبح انجام دهید) تا داده هایی را که Recovery Pro پردازش کرده است برای دریافت وضعیت بهبودی شما بررسی شوند و سپس به شما ارائه شوند.

بنابراین ، از آنجا که سیستم Nightly Recharge به صورت اتوماتیک است و استفاده از آن آسان است ، به کسانی که در تمرین خود به دنبال کسب آرامش بیشتری هستند و عمدتاً به دنبال راه هایی برای متعادل نگه داشتن آموزش و سایر تعهدات زندگی خود هستند ، توصیه می شود.

Recovery Pro برای کسانی که به طور حرفه ای ورزش و تمرین می کنند توصیه می شود ، و حتی اگر استفاده از Recovery Pro کمی بیشتر از جانب شما به پیگیری احتیاج داشته باشد اما در عوض جزئیات بسیار خوبی در مورد عملکرد سیستم عصبی خودمختار به شما می دهد.

با خرید ساعت Polar Vantage V یا Polar Vantage V Titan می توانید انتخاب کنید که از سیستم Recovery Pro یا Nightly Recharge استفاده کنید. نمی توان به طور همزمان از هردوی آنها استفاده کرد ، زیرا همانطور که گفته شد ، اندازه گیری ها در شرایط مختلف انجام می شوند و به همین دلیل قابل مقایسه مستقیم نیستند.

اما ساعت Polar Vantage M فقط داری سیستم Nightly Recharge که انتخاب دیگری برای شما نمی گذارد.

کدام ساعت پلار برای ارزیابی خواب بهتر عمل می کند ؟

تا اینجا هر چهار ساعتی که بررسی کردیم دارای فناوری ارزیابی کیفیت خواب یا Sleep Plus Stages هستند. بنابرین اگر می خواهید از میزان کیفیت خوابتان مطلع شوید می توانید هرکدام از این چهار مدل یعنی Polar Ignite ، Polar Vantage V ، Polar Vantage V Titan و Polar Vantage M را انتخاب کنید.

اگر فقط بحث ارزیابی خواب و راحتی باشد بهترین انتخاب برای شما Polar Ignite است زیرا ابعاد کوچک تری دارد و در خواب کمتر آن را بر روی دستتان حس می کند.

ویژگی مفید دیگری که باید هنگام ارزیابی کیفیت خواب به آن توجه داشته باشید  حالتDo not disturb یا “مزاحم نشوید” است که نور صفحه و اعلان ها را برای مدت مشخصی غیرفعال می کند و به شما امکان می دهد آرام بخوابید. گفتنی است که حالت «مزاحم نشوید» در هر چهار ساعت موجود است.

برای فعال کردن حالت مزاحم نشوید فقط کافی است انگشتتان را از بالای صفحه ساعت به سمت پایین بکشید تا منوی کشویی باز شود و بتوانید گزینه Do not disturb را فعال کنید.

کدام ساعت پلار برای فعالیت در محیط بیرون مناسب تر است ؟

ساعت هوشمند Polar Ignite به گونه ای طراحی شده است که با تمرینات داخل منزل ، از جمله تناسب اندام و ورزش های گروهی بیشترین سازگاری را داشته باشد.

اما برخلاف آن ساعت های سری Polar Vantage به گونه ای طراحی شده اند که برای ورزش های چندگانه در فضای بیرون مناسب اند.

البته این نکات به این معنا نیست که شما نمی توانید از Polar Ignite برای فضای بیرون از باشگاه یا منزل استفاده کنید. بلکه این ساعت به دلیل سیستم نور پردازی صفحه نمایشی که دارد برای فضای بیرون خیلی مناسب نیست و عملکردی به خوبی Polar Vantage در فضای خارج از منزل نخواهد داشت.

از دیگر مزیت های ساعت Polar Vantage می توان به شرایط استفاده ایده آل در منزل و بیرون اشاره کرد. عمر باتری این ساعت برای استفاده در فضای بیرون بهینه سازی شده است و می تواند ماندگاری بیشتری نسبت به Polar Ignite داشته باشد.

عمر باتری زیاد به این معناست که شما می توانید ساعت ها به ورزش و فعالیت در فضای باز بپردازید بدون اینکه نگران این باشید که ساعتتان سریع شارژ تمام کند.

اما توجه داشته باشید که باتری ساعت هرچقدر هم قوی و مقاوم باشد بازهم لازم است پس از مدتی آن را شارژ کنید.

دوام باتری ساعت های پلار

یکی از منطقی ترین روش ها برای ارزیابی کیفیت و ماندگاری باتری ساعت اتکا به اعداد و ارقام بدست آمده و آزمایش شده است. طبق بررسی های انجام شده باتری ساعت پلار Polar Ignite با روشن بودن GPS و فعال بودن حالت ورزشی می تواند تا 17 ساعت شارژ نگهدارد.

اما در سری Polar Vantages V و Polar Vantages V Titan ما شاهد عمر باتری فوق العاده ای هستیم. شما با این ساعت در شرایط روشن بودن GPS و حالت تمرینی می توانید تا 40 ساعت نیز شارژ داشته باشید. در سری Polar Vantage M نهایت ماندگاری باتری 30 ساعت است.

ساعت های Polar Vantage V و Polar Vantage V Titan از نظر دوام مورد نیاز برای فعالیت در فضای باز بسیار مناسب اند. لازم به ذکر است که هر دو مدل آزمایش های نظامی دقیق مانند مقاومت در برابر حرارت بالا ، و  مقاومت در برابر رطوبت را پشت سر گذاشته اند. همچنین این دو مدل می توانند شما را در پیدا کردن مسیرتان راهنمایی کنند

بهترین ساعت مناسب دوچرخه سواری

ساعت های سری Vantage بهترین عملکرد را برای شما دارند. آنها با سنسورهای شخص ثالث سازگار هستند که به احتمال زیاد می خواهید از آنها استفاده کنید.

می توانید ساعت خود را با سیستم دوچرخه سواری جهانی متصل کنید تابتوانید رکورد های خود را ثبت کنید  و آمار رکورد های دیگران را ببینید.

Polar Ignite سرعت ، مسافت و مسیر را ردیابی می کند ، بنابراین می تواند برای دوچرخه سواری انتخاب مناسبی باشد ، اما با سنسورهای شخص ثالث سازگار نیست.

آیا وزن پلار Polar Ignite از Vantage V سبک تر است ؟

بله وزن Polar Ignite  35 گرم است در حالی که وزن Polar Vantage M  نزدیک با 15 گرم از آن سنگین تر است و وزن 45 گرمی دارد. شاید فکر کنید که 15 گرم چیز زیادی نیست اما وقتی قرار باشد مدت طولانی ساعت را روی مچ دستتان ببندید آن موقع تفاوت را احساس می کنید.

ساعت هوشمند Polar Ignite بسیار سبک و راحت است ، به ویژه اگر میخواهید در هنگام خواب نیز ساعت روی مچ دستتان باشد. البته از نظر راحتی تفاوتی زیادی باPolar Vantage M   ندارد اما تنها نکته وزن بیشترPolar Vantage M  است.

صفحه نمایشنمایشگر ساعت های پلار

ساعت های پلار در سری Ignite و Vantage از نظر صفحه نمایشگر از نظر کیفیت و مشخصات با یکدیگر متفاوت اند. نمایشگر Polar Ignite یک نمایشگر لمسی رنگی است که از فناوری IPS TFT استفاده می کند که آنرا بیشتر برای استفاده در منزل به یک انتخاب مناسب تبدیل می کند.

همچنین توجه داشته باشید شما می توانید تنظیم کنید که آیا می خواهید در هنگام فعالیت نمایشگر ساعت دائما روشن باشد یا فقط زمانی که به آن رجوع می کنید روشن شود.

هر دو نمونه  Vantageدارای یک حافظه در پیکسل یا همان نمایشگر MIP خود هستند. نمایشگر MIP میزان متوسطی از انرژی را مصرف می کند این نمایشگر به شما امکان می دهد حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز به راحتی صفحه نمایش را ببینید. این به این معنی است که ساعت عمر باتری را طولانی کرده است و شما می توانید آنچه را که در هر شرایطی در فضای داخلی ، بیرون ، نور آفتاب و تاریکی بر روی صفحه نمایش وجود دارد مشاهده کنید.

امکان تنظیم بند ساعت های پلار

در سری Polar Ignite بند ساعت (20 میلی متر) و Polar Vantage M (22 میلی متر) می باشد. شما می توانید از هر بندی با اندازه استاندارد برای ساعت خود استفاده کنید.

البته پیشنهاد ما استفاده از بند های رسمی خود ساعت است زیرا بهترین سازگاری را دارند.

استفاده از نرم افزار POLAR FLOW

برای اینکه بتوانید بهترین تجربه را از ساعت ورزشی که انتخاب می کنید داشته باشید می توانید ، برنامه Polar Flow را برای تلفن خود بارگیری کنید و همچنین برای جزئیات بیشتر به وب سایت Polar Flow بروید.

Polar Flow تمام اطلاعات شما را ذخیره می کند و آنها را به صورت کاملا قابل فهم و ساده در دسترس شما قرار می دهد. این مزیت که فقط برای ساعت های پلار موجود است کاملا رایگان بوده و می توانید به تناسب ساعتی که انتخاب کرده اید با برنامه سازگار شوید.

اگرچه تمام ساعت های پلاری که بررسی کردیم کم و بیش برای تمام فعالیت های ورزشی مناسب اند اما فراموش نکنید که هرکدام از آن ها مزایای خاصی دارند که برای گروه خاصی از افراد مناسب ترند.

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین ساعت پلار متناسب با نیاز هایتان را انتخاب کنید و در راستای اهدافتان از آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا