راهنمای خرید

بهترین کفش های پیاده روی سال 2020

[vc_row][vc_column][vc_column_text]برای اینکه بتوانید بهترین کفش مخصوص پیاده روی و دویدن را داشته باشید پیش از هرچیزی باید با برترین مدل های عرضه شده در یک سال آشنا شوید به همین منظور قصد داریم شما را با 7 تا از بهترین کفش های مناسب پیاده روی و دویدن از برند های مختلف آشنا کنیم که در سال 2020 عرضه شده اند و توانسته اند امتیازات بسیار خوبی کسب کنند.

انتخاب کفش پیاده روی مناسب

معیار هایی که در این مطلب برای انتخاب بهترین کفش پیاده روی در نظر گرفته ایم شامل راحتی ، طراحی اسپرت و مدرن ، محافظت از پا و تنفس پذیری کفش بوده است پس شک نکنید هر کفشی که در این لیست قرار دارد جزو بهترین کفش های دنیاست.
خب توضیحات تکمیلی را بگذاریم برای اخر مطلب حالا وقت بررسی اولین کفش از این لیست است که توسط برند نیوبالانس تولید شده است.

کفش نیوبالانس New Balance 990v5
کفش نیوبالانس New Balance 990v5

1) کفش پیاده روی نیوبالانس مدل New Balance 990v5

بی شک یکی از دلایلی که این کفش در دسته کفش های مناسب پیاده روی باکیفیت قرار گرفته است طراحی خاص و کلاسیک آن است که با ترکیب یک زیره بسیار راحت عرضه شده است. رویه این کتانی که از جنس جیر و مش می باشد بر جذابیت آن افزوده. همچنین سیستم تهویه هوا در این کفش عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند قسمت داخلی کفش را به خوبی خنک کند.

همچنین بهرگیری از فناوری Ortholite برای تولید این کتانی سبب شده است که از تشکیل عوامل بیماری زا همچون قارچ و بوی بد بعد از پیاده روی یا تمرین در کفش جلوگیری شود.

کتانی نایک مدل Nike React Infinity Run Flyknit
کتانی نایک مدل Nike React Infinity Run Flyknit

2) کفش پیاده روی نایک مدل Nike React Infinity Run Flyknit

شک نداشته باشید که با پوشیدن این کفش احساس راحتی و خوش تیپ بودن به شما دست خواهد داد.
از اصلی ترین دلایلی که این کفش در دسته ی برترین کفش های مناسب پیاده روی قرار گرفته است استفاده از تکنولوژی های به روزی همچون react و Flyknit برای تولید آن بوده است.
استفاده از این فناوری ها باعث شده است که وزن این کتانی به طرز چشمگیری کاهش داشته باشد تا شما بتوانید با راحتی بیشتری به پیمودن مسیر های طولانی بپردازید.
زیره نرم این کفش شدت ضربه های وارده از سطح زمین را کاهش می دهد و سبب می شود که پای شما بر روی زمین آرامش بیشتری داشته باشد.

کتانی Adidas Ultraboost 20
کتانی آدیداس مدل Adidas Ultraboost 20

3) کفش آدیداس الترابوست Adidas Ultraboost 20

آدیداس که یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده کفش ورزشی در دنیا می باشد مدل های فوق العاده ای را برای پیاده روی و دویدن تولید می کند که هر شخصی را مشتاق به خرید می کند. کتانی Adidas Ultraboost 20 کفشی است که هم مناسب پیاده روی طراحی شده است و هم می توان از آن برای دویدن استفاده کرد.

در این کفش از فناوری های خوبی همچون Primeknit + استفاده شده است که پاها را به خوبی پوشش می دهد. بهرگیری از دوخت تقویت شده برای تولید این کفش سبب شده است که دوام و ماندگاری آن به طرز چشمگیری افزایش یابد.
همچنین استفاده از فناوری بوست برای تولید زیره این کفش سبب شده است که راحتی آن تا چندین برابر افزایش یابد.

کفش اسکیچرز مدل Skechers Energy Afterburn
کفش اسکیچرز مدل Skechers Energy Afterburn

4) کفش اسکیچرز مدل Skechers Energy Afterburn

یکی از راحت ترین کفش هایی که تاکنون کمپانی اسکیچرز عرضه کرده است مدل Skechers Energy Afterburn می باشد. این مدل ویژه آقایان عرضه شده است یک انتخاب عالی برای پیاده روی و دویدن به شمار می رود.

رویه چرمی استفاده شده برای تولید این کتانی در رنگ های مختلف عرضه شده است.
شما می توانید به تناسب هر ست لباس ورزشی که دارید یک رنگ از این کتانی را انتخاب کنید.
بهرگیری از بالشتک های نرم در قسمت داخلی این کتانی سبب افزایش میزان راحتی پای شما بر روی سطوح مختلف می شود.
رویه چرمی این کتانی که در هشت رنگ وجود دارد ، فراتر از لباس ورزشی شما ، به راحتی در کمد لباس روزانه شما قرار می گیرد. از نظر عملکرد ، کفی لاستیکی بسیار باثبات است ، و پاشنه بالشتی جذب شوک را به خوبی انجام می دهد.

کفش ساکونی مدل Saucony Grid Omni Walker
کفش ساکونی مدل Saucony Grid Omni Walker

5) کفش ساکونی مدل Saucony Grid Omni Walker

کتانی ساکونی با بهرگیری از فناوری های خوبی همچون Eva توانسته است راحتی فوق العاده ای را برای پاهای شما فراهم کند. همچنین لاستیک استفاده شده در قسمت جلویی کفش از آسیب دیدن پای شما هنگام دویدن جلوگیری می کند.
همچنین استفاده ازیک لایه چرمی در قسمت رویه کفش علاوه بر افزایش زیبایی این کتانی مقاومت آن در برابر آسیب را بیشتری می کند.

کتانی بروکس مدل Brooks Addiction Walker 2
کتانی بروکس مدل Brooks Addiction Walker 2

6) کفش بروکس مدل Brooks Addiction Walker 2

اگر به دنبال خرید یک کفش خاص هستید که تمام نگاه ها را به سمت شما جذب کند بی شک کتانی بروکس مدل Brooks Addiction Walker 2 می تواند برای شما یک انتخاب فوق العاده باشد. استفاده از یک رویه چرمی یک پارچه برای تولید این کفش به جذابیت های آن افزوده است.
همچنین گفتنی است که کفش های چرم مقاومت بالاتری در برابر خط و خش از خود نشان می دهند.
این کفش مملو از فناوری های شرکت بروکس می باشد. بالشتک میانی این کتانی با فناوری BioMoGo DNA عرضه شده است. همچنین به منظور افزایش انعطاف پذیری قسمت ها مختلف این کتانی از فناوری های دیگری استفاده شده است که شرایط را برای یک پیاده روی ایده آل فراهم می کند.
زیره این کتانی به گونه ای طراحی شده است که از سر خوردن شما بر روی انواع سطوح جلوگیری کند. تنفس پذیری خوب در این کتانی سبب شده است که جریان هوا به خوبی در قسمت داخلی کفش به جریان بی افتد.
این کفش می تواند برای شما فوق العاده باشد چه شما ورزشکار باشید یا اینکه فقط بخواهید از آن برای استفاده روزمره استفاده کنید.

کفش اسکیچرز مدل Skechers Flex Advantage 2.0 The Happs
کفش اسکیچرز مدل Skechers Flex Advantage 2.0 The Happs

7) کتانی اسکیچرز مدل Skechers Flex Advantage 2.0 The Happs

کفش Skechers Flex Advantage 2.0 The Happs یک کفش پیاده با ظاهری کلاسیک است که از نظر راحتی و طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد.
با خرید این کتانی در واقع شما ضمانت نامه ای برای سلامتی پاهیتان تهیه کرده اید که با آن می تواند ساعت ها به پیاده روی بپردازید. استفاده از بالشتک های بسیار نرم در قسمت داخلی این کفش سبب افزایش راحتی قسمت داخلی کتانی شده است.

خرید کفش مناسب پیاده روی

اگر شما نیز قصد خرید کفش مناسب پیاده روی را دارید حتما سری به بخش فروشگاهی وبسایت چارسونت بزنید تا از قیمت و موجودی محصولات موجود در بازار ایران مطلع شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”قیمت و خرید کفش پیاده روی” style=”classic” color=”juicy-pink” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fcharsoonet.com%2F29-running-shoes”][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا