راهنمای خرید

انتخاب بهترین کفش زمستانی دخترانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]انتخاب یک کفش زمستانی دخترانه مناسب بسیار مهم است زیرا شما باید سه ماه کامل با این کفش ها سر کنید و باید خیالتان از بابت محافظت از پا در برابر سرما ، یخ زدگی، نفوذ برف و یخ ، راحتی و زیبایی و مواردی مثل این راحت باشد.
تنوع بسیار زیاد در سری کفش های زمستانی وجود دارد که اندکی خرید کفش مخصوص زمستان بخصوص برای خانم ها را سخت می کند. اگر شما نیز قصد خرید کفش زمستانی زنانه را دارید و می خواهید انتخابی داشته باشید که از آن پشیمان نشوید خواندن این مقاله برایتان ضروری است.

کفش زمستانی دخترانه
کفش زمستانی دخترانه

انوع کفش زمستانی دخترانه

پیش از اینکه نکاتی را برای خرید کفش زمستانی بدانید باید با انواع کفش های دخترانه مخصوص زمستان آشنا شوید تا بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید. در مجموع کفش های زمستانی در چند دسته کلی تقسیم بندی می شوند که از آن ها می توان به کفش های مناسب استفاده روزمره ، چکمه یا پوتین ، کفش های مخصوص واکینگ یا پیاده روی در مسیر های طبیعی مثل کوه و جنگل و …. اشاره کرد.

کفش زمستانی روزمره
کفش زمستانی روزمره

کفش های زمستانی روزمره

کفش های زمستانی مناسب استفاده روزمره پرفروش ترین کفش های زمستانی دخترانه و پسرانه را شامل می شوند زیرا شما می توانید از آن ها برای اکثر فعالیت های روزمره مثل رفتن به خرید ، مدرسه و سرکار استفاده کنید. تنوع فوق العاده ای در دسته کفش های زمستانی روزمره وجود دارد که انتخاب را سخت می کند.

این کفش ها به گونه ای طراحی می شوند که از پاهای شما در برابر سرما محافظت کنند و راحتی بسیار خوبی دارند. همچنین طراحان این مدل ها زمان را زیادی را صرف طراحی ظاهری این کفش ها می کنند تا از نظر زیبایی جذاب باشند.

توجه داشته باشید که کفش های زمستانی روزمره مناسب طبیعت گردی و یا کوهنوردی طراحی نمی شوند و بدون شک نمی توان از آن ها انتظار راحتی و محافظت در برابر سرمای یک کفش کوهنوردی را داشت.

قیمت مناسب از دیگر مزیت هایی است که این دسته دارند ، کفش های باکیفیت تر معمولا از چرم طبیعی تولید می شوند اما برخی مدل ها که ارزان تر هستند از چرم مصنوعی ساخته می شود.

پوتین زمستانی دخترانه
پوتین زمستانی دخترانه

پوتین های زمستانی دخترانه

پس از کفش های روزمره مخصوص زمستان محبوب ترین کفش های مناسب فصل زمستان پوتین یا چکمه ها می باشند. از اصلی ترین ویژگی هایی که این کفش ها را به یک انتخاب عالی برای فصل زمستان تبدیل می کند ساق دار بودن آن هاست. پوتین ها برای روز های برفی عالی هستند و می توانند به خوبی پای شما را گرم نگهدارند. اکثر پوتین ها از چرم طبیعی یا مصنوعی تولید می شوند تا علاوه بر افزایش گرمی قسمت داخلی کفش را از نفوذ آب برف و باران به داخل کفش جلوگیری کنند.
همچنین گفتنی است که زیره این مدل کفش ها با فناوری های GRIP تولید می شود که سبب افزایش ثبات شما بر روی زمین و حتی سطوح یخ زده و برفی می شود.

کفش کوهنوردی زنانه
کفش کوهنوردی زنانه

کفش های کوهنوردی زمستانه

یکی دیگر از مدل های محبوب که باز هم در فصول سرد سال بازارش بسیار گرم می شود کفش های مناسب کوهنوردی و طبیعت گردی زمستانی هستند. کفش های زمستانی دخترانه که مناسب کوهنوردی طراحی شده اند انتخاب های بسیار خوبی برای فعالیت های ورزشی در طبیعت مثل کوهنوردی و کوهپیمایی هستند.

از اصلی ترین ویژگی های این مدل می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر سرما ، ایمنی بسیار خوب در برابر خطرات احتمالی مانند سقوط سنگ های کوچک یا پیچ خوردگی و سرخوردگی بر روی زمین اشاره کرد. شما می توانید در بدترین شرایط آب هوایی نیز روی این کفش ها حساب کنید چه در کولاک های سهمگین چه در هوای نسبتا سرد این کفش های عملکرد فوق العاده ای دارند و می توانند راحتی خوبی را برای پای شما فراهم کنند. 

برای اطلاع از قیمت و خرید کفش های کوهنوردی دخترانه و پسرانه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید کفش کوهنوردی 

نکاتی طلایی برای خرید کفش زمستانی دخترانه

در ادامه به شما یکسری نکات را می آموزیم که با دانستن آن ها می توانید بهترین کفش زمستانه را تهیه کنید و از خریدتان کاملا راضی باشید.

انتخاب کفش زمستانه مناسب فعالیتی خاص

مهم ترین نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای چه فعالیتی قصد خرید کفش زمستانه را دارید. آیا برای استفاده روزمره کفش می خواهید یا سعی دارید به کوهنوردی حرفه ای بپردازید. اینکه بدانید دقیقا دنبال چه چیزی هستید می توان به شما کمک کند که بدون شک و تردید انتخاب کنید.

اگر در منطقه سرد سیری زندگی می کنید باید کفشی انتخاب کنید که از نظر سیستم گرمایشی عملکرد خوبی داشته باشد. اگر دو طول روز زیاد تحرک دارید باید به راحتی کفش نیز توجه زیادی داشته باشید.

کجا زندگی می کنید

این که در کدام منطقه جغرافیایی زندگی می کنید در انتخاب کفش بسیار مهم است، اگر آب و هوای منطقه شما سرد است و دائما شاهد بارش برف هستید باید از پوتین های گرم و ضد آب استفاده کنید.
اگر در مناطق کویری زندگی می کنید پس حتما زمستان های سرد و تابستان های گرمی را تجربه می کنید پس باید کفشی انتخاب کنید که در برابر سوز و سرمای زمستانه از پای شما محافظت کند.
در مجموع بهتر است کفشی انتخاب کنید که گرمای خوبی برای پاهای شما فراهم کند ،

انتخاب سایز مناسب

انتخاب سایز مناسب در همه کفش ها از اهمیت بالایی برخوردار است اما اگر در انتخاب سایز کفش های کوهنوردی اشتباه کنید می تواند برایتان اشتباه دردناکی باشد. کفش های زمستانه معمولا گرمای خوبی برای پاها فراهم می کنند اما اگر کفشی انتخاب کنید که بیش از حد تنگ باشد و در عین گرم نیز باشد پای شما را اذیت خواهد کرد.

اگر کفش مخصوص طبیعت گردی یا کوهنوردی خریداری کنید این موضوع بسیار مهم تر می شود. زیرا علاوه بر گرما و تنگ یا گشاد بودن کفش در هنگام سعود و فرود از کوه می تواند بسیار آزار دهنده باشد. برای انتخاب سایز کفش های کوهنوردی معمولا کفش را یک سایز بزرگتر تهیه می کنند تا پاها آسیب کمتری ببینید و از فشار وارد شدن به نوک انگشتان جلوگیری شود. همچنین در صورتی که کفش بیش از حد در پایتان گشاد باشد ممکن از باعث از بین بردن تعادل شما بر روی زمین شود.

همچنین برای اینکه سایز مناسب را انتخاب کنید باید از جوراب های پشمی و گرم که در حالت عادی در زمستان می پوشید در هنگام تست سایز استفاده کنید تا سایز کفش دقیقا مطابق با زمانی باشد که قصد استفاده از آن را دارید.

کیفیت کفش زمستانی بسیار مهم است

انتخاب کفش دخترانه مناسب زمستان که برای تولید آن از متریال های باکیفیت استفاده شده باشد کار سختی نیست فقط کافیست بدانید که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید. آیا فقط به ظاهر کفش اهمیت می دهید یا می خواهید علاوه بر ظاهر ، کفش از راحتی و کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. امیدواریم که گزینه دوم را انتخاب کنید.
بهترین متریال برای کفش های زمستانی زنانه و دخترانه چرم می باشد، کفش های چرم انواع مختلفی دارند که از آن ها می توان به چرم طبیعی ، چرم مصنوعی ، چرم نبوک ، چرم جیر و …اشاره کرد.

زیره کفش زمستانی

همه ما فصل زمستان را به برف و یخ می شناسیم ، پس برای اینکه یک کفش زمستانی مناسب داشته باشیم باید این کفش عملکرد خوبی بر روی برف و یخ داشته باشد.

در هنگام خرید کفش زمستانی به زیره کفش توجه داشته باشید و به این موضوع دقت کنید که آیا شیار های طراحی شده در زیره کفش می تواند باعث افزایش ثبات شما بر روی سطح یخی و برف شود.

کفش کوهنوردی ضد آب
کفش زمستانی ضد آب

ضد آب بودن کفش زمستانه

بهتر است کفشی را انتخاب کنید که دارای خاصیت ضد آب باشد و در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته باشد. البته توجه داشته باشید که کفش های ضد اب قیمت نسبتا بیشتری نسبت به کفش های معمولی دارند به همین دلیل ممکن است بسیار از افراد به دلیل قیمت بالای این محصولات از خرید آن ها صرف نظر کنند. اگر می خواهید از کفشتان در مسیر های برفی استفاده کنید حتما باید دارای قابلیت ضد آب یا waterproof باشد. در برخی مدل ها فناوری ضد اب با نام های دیگری مثل GTX یا گورتکس نیز عرضه می شود.

خرید کفش زمستانی دخترانه و زنانه

اگر شما نیز قصد خرید کفش زمستانی مناسب خانم ها را دارید حتما پیشنهاد می کنیم که سری به کالشکن کفش های زمستانی چارسونت بزنید و از قیمت و موجودی محصولات بازار ایران مطلع شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”قیمت و خرید کفش زمستانی” style=”classic” color=”juicy-pink” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fcharsoonet.com%2F31-Hiking-shoes”][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا