راهنمای خرید

بهترین کفش سالومون در سال 2020 SONIC 3 Balance

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در سال 2020 ما شاهد عرضه کفش های باکیفیت زیادی بودیم که با ویژگی های بسیار خوبی عرضه شده بودند اما اگر قصد انتخاب و خرید بهترین کفش سال 2020 برای استفاده روزمره و ورزش را دارید باید بدانید که کتانی سالومون مدل SONIC 3 Balance توانسته است این عنوان را از آن خود کند. اما چه ویژگی هایی باعث شده که سالومون سونیک 3 بالانس به عنوان بهترین کتانی سال انتخاب شود. خب برای اینکه بیشتر با ویژگی های این کتانی فوق العاده آشنا شوید لازم است که این مطلب را تا انتها بخوانید.

کفش ورزشی سالومون مدل سونیک 3
کفش ورزشی سالومون مدل سونیک 3

بهترین کفش مخصوص دویدن سال 2020

یک برند با کیفیت که محصولات خوبی تولید می کند لزوما برندی نیست که میلیون ها دلار هزینه تبلیغات کرده باشد بلکه برندی باکیفیت است که از استاندار های مناسبی برای تولید محصولاتش برخوردار باشد. وبسایت رانرز ورلد که یکی از معتبر ترین مجموعه های بررسی کفش و کتانی در دنیا می باشد با بررسی ها و آزمایشاتی که بر روی بیش از 100 ها جفت کتانی انجام داده است به این نتیجه رسیده است که سالومون SONIC 3 Balance از دیگر مدل های مشابه در بازار برتری های بیشتری دارد و آن را به عنوان برترین کفش سال 2020 مناسب پیاده روی و دویدن انتخاب کرده است.

کفش‌ سالومون مدل سونیک 3 بالانس که از سری کفش های مناسب رانینگ هستند در لیست بهترین کتانی های مخصوص پیاده روی و دویدن در سال 2020  قرار گرفته اند.

رانرز ورلد سونیک 3 بالانس را کفشی «راحت و در عین حال بادوام و به شدت مناسب نیازهای خاص» توصیف کرده است. همچنین «متخصصان بررسی کفش مجله رانرز ورلد خاطر نشان کردند که این کفش کارآیی مفیدی را بدون ایجاد تغییر در راحتی فراهم می‌کند». اینکه متخصصان بررسی کفش به این نتیجه برسند که کفشی مناسب پیاده روی دویدن طراحی شده است و تمام اصول را برای طراحی کفشی استاندار رعایت کرده است بسیار ارزشمند است.

کفش سالومون سونیک 3
کفش سالومون سونیک 3 بالانس

پیشرفت سالومون در یک دهه

سالومون پس از پیشگام بودن در حیطۀ تریال رانینگ (دویدن در صحرا و طبیعت) به مدت بیش از یک دهه گذشته و ایجاد تعداد زیادی از نوآورانه‌ترین کفش‌های ورزشی، از چند سال پیش و به سرعت به تولید کفش‌های مخصوص پیاده روی و دویدن در جاده روی آورد.

از آن زمان گروه بخش توسعه کمپانی سالومون آن‌چه را که این شرکت از تخصص خود در زمینۀ تریل رانینگ به دست آورده است با دانش ارائه شده توسط نیروهای جدید دفتر مرکزی آلپ فرانسه که دارای سال‌ها تجربه در زمینۀ دویدن در جاده هستند، ادغام کرد.

مأموریت این افراد از همان ابتدا تولید کفش‌ رانینگ حرفه ای بود که در مسیر به گونه‌ای عمل کند که به دونده کمک کند مسیر را بهتر طی کند.

رانرز ورلد برای ارائه لیستی از بهترین کفش‌های مخصوص دویدن در سال 2020 آزمایشات گسترده‌ای را از طریق بیش از 200 دونده با توانایی‌ها و سلیقه‌های مختلف انجام داده است.

هر فرد آزمایش کننده پرسشنامه‌ای جامع را پر می‌کند. در این پرسشنامه به مواردی از قبیل میزان راحتی کفی کفش (میزان نرمی یا سفتی هر کفش در قسمت کف پا)، انعطاف پذیر بودن (روان بودن حرکت کفش همراه با پا، از ضربه پاشنه تا بلند شدن پنجه) و ارتفاع و وزن کفش شامل سطوح لایه گذاری و اُفت پاشنه توجه ویژه‌ای شده است.

برنت جیمز مدیر خط تولید کفش مخصوص دویدن در جادۀ برند سالومون گفت: «ما از این‌که با چنین صدای تأثیرگذاری در حیطۀ ورزشِ دو شناخته می‌شویم، هیجان زده‌ایم. این جایزه همزمان با تداوم پایه‌گذاریِ برند سالومون در جاده به ما اعتبار و اعتماد به نفس بیشتری می‌بخشد.» «برای سالومون طیف کفش‌های سونیک پایه محکمی را ایجاد می‌کند که به ما امکان تسریع نوآوری در فصول آینده را می‌دهد.»

ویژگی های کتانی ورزشی سالومون
ویژگی های کتانی ورزشی سالومون

بررسی تخصصی کفش سالومون سونیک 3 بالانس

سونیک 3 بالانس یک کفش مخصوص دویدن پیشرفته است که با آن می توان در محیط های مختلف گام برداشت و از مسیر لذت برد. این کفش سبک وزن دارای تمام ویژگی‌های اساسی مورد نیاز برای بهینه‌سازی دویدن در جاده است، طراحان این کفش تا جای ممکن سعی کرده اند که از موارد غیر ضروری در طراحی این کتانی رانینگ چشم پوشی کنند و بیشتر تمرکزشان را بر روی راحتی و سبک بودن کتانی بگذارند.

چیزی که باعث شده است SONIC 3 Balance همانند یک ستاره بدرخشد استفاده از فناوری Optivibe است، این مواد ترکیبی منحصر به فرد از فوم‌ها (یکی برای کاهش ضربه و دیگری برای پیشروی) است که باعث می شود پای شما خیلی دیرتر خسته شود و ضربه ها وارده از سطح زمین را به هیچ عنوان احساس نکنید.

بررسی تخصصی کفش سالومون مدل سونیک 3
بررسی تخصصی کفش سالومون مدل سونیک 3

تحقیقات گسترده برای افزایش راحتی کفش

سالومون به منظور بررسی اثربخشی ترکیبات مختلف مواد برای خلق Optivibe روی مدل دیجیتالی پای انسان شامل استخوان‌ها، عضلات و رباط‌ها سرمایه گذاری کرد.

در این مورد آزمایشگاه بیومکانیک سالومون روی کاهش ارتعاش و چگونگی محافظت از دونده‌ها با کمک کفش تمرکز کرد. این روند منجر به خلق کفشی توسط گروه تولید شد که هدف آن کاهش خستگی ناحیه پایینی پا بدون از بین بردن پویایی کفش بوده است.

شاید هزینه های این تحقیقات برای سالومون سنگین بوده باشد اما باعث شد که آن ها بتوانند کفشی مخصوص پیاده و دویدن راحتی تولید کنند که می تواند تا 15 درصد ارتعشات وارده از سطح زمین را کاهش دهد و خستگی ناشی از ورزش را کمتر کند.

فناوری های کفش سونیک 3 بالانس سالومون
فناوری های کفش سونیک 3 بالانس سالومون

فناوری های سالومون سونیک 3 بالانس

سونیک 3 بالانس دارای محور تفکیک هندسی است که می‌تواند انتقالی متعادل و بدون دردسر از زمان تماس تا پیشروی را فراهم کند. فناوری سنسی فیت (sensifit) سبک وزن که مخصوص دویدن در جاده‌ها متناسب با ساختار پا طراحی شده است با حفظ پا احساس راحتی پویا بدون ایجاد هرگونه وزن اضافی را به ارمغان می‌آورد.

قابل توجه دوندگان عاشق فناوری و آمار و ارقام دراپِ یا افت پاشنه در SONIC 3 Balance حدود 8 میلی متر و وزن آن 252 و 215 گرم به ترتیب در مدل‌های مردانه و زنانه می باشد. ارتفاع سطوح لایه گذاری کفش نیز 20 و28 میلی متر می‌باشد.

سونیک 3 بالانس یکی از اعضای خانواده سونیک است که شامل SONIC 3 Accelerate نیز می‌شود. سونیک 3 اکسلریت کفش ورزشی سبکی است که به منظور بهینه‌سازی سرعت طراحی شده است، در حالی که SONIC 3 Confidence یک کفش ورزشی هدفمند برای دونده‌هایی است که انتظار سرعت بیشتری دارند. در هر سه مدل از فناوری Optivibe استفاده شده است.

قیمت و خرید انواع کفش سالومون

اگر شما نیز قصد خرید یا مشاهده قیمت سری کفش های سونیک 3 سالومون یا دیگر مدل های این برند را دارید کافیست بر روی قیمت و خرید کفش های سالومون که در پایین با رنگ قرمز مشخص شده است کلیک کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”قیمت و خرید محصولات سالومون” style=”flat” color=”juicy-pink” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fcharsoonet.com%2F10_salomon”][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا