آموزشی

آشنایی با انواع کفش مردانه مناسب تمامی سنین

دنیا کفش و کتانی دنیای بسیار گسترده ای است و سلایق بسیاری از افراد را پوشش می دهد. اگر شما نیز قصد خرید و یا انتخاب کفش مردانه دارید بدون شک 6 مدل کفشی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم یکی از انتخاب های خرید شما خواهد بود.

بهترین کفش های مردانه

انتخاب یک کفش مناسب می تواند شما را جذاب تر کند و عکس آن نیز کاملا صادق است اگر کفش نامناسبی را به پا کنید تاثیر گذاری شما روی دیگران کاهش می یابد. در مجموعه کفش های مخصوص آقایان در 6 گروه کلی تقسیم بندی می شوند. شما می توانید این شش مدل را با انواع استایل ها هماهنگ کنید.

کفش مردانه چلسی بوت
کفش مردانه چلسی بوت

1 ) بوت چلسی یا Chelsea Boot

اگر مدل چلسی بوت را جزو کتانی های محبوب حساب نکنیم در حق آن کم لطفی کرده ایم، زیرا این مدل یکی از محبوب ترین انتخاب هایی است که هر مرد با جذبه ای می تواند داشته باشد. مخصوصا این مدل برای فصول نسبتا سرد سال مثل پاییز و بهار یک انتخاب بی نظیر است.

طراح های ساده اما کلاسیک این کفش ها یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن ها به شمار می رود. جنس این مدل کفش ها معمولا از جنس چرم می باشد و شما می توانید آن ها را با انواع شلوار های جین و پارچه ای ست کنید.

کفش مردانه Brogue
کفش مردانه Brogue

2 ) کفش های هشترک یا Brogue

برای اینکه متوجه شوید که کفش های هشترک به چه شکلی هستند فقط کافیست به دنبال کفش هایی باشد که با طراحی کلاسیک و رویه ای سوراخ دارعرضه شده اند. هدف از استفاده از سوراخ بر روی این مدل کفش ها در ابتدا افزایش میزان جریان هوا در کفش بوده است اما پس از مدتی با گذشت زمان به نوعی نماد برای این سری کفش های تبدیل شد که اکنون همه ی ما کفش های هشترک را با سوراخ های رویه آن می شناسیم. این سری کفش ها برای تمامی افراد مناسب هستند از کارمندان گرفته تا استفاده روزمره ، نکته جالبی که در رابطه با کفش های Brogue یا هشترک وجود دارد این است که هر چه سوارخ های رویه این کفش ها بیشتر باشد میزان رسمی بودن آن ها کم می شود.

اگر شما نیز قصد خرید یک کفش مردانه مناسب برای تابستان را دارید یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید داشته باشید سری هشترک می باشد.

کفش مردانه LOFER
کفش مردانه LOFER

3 ) کفش های لوفر Loafer

یکی از محبوب ترین سری کفش های مردانه که مدل های بسیار شیکی نیز از آن ها عرضه شده است کفش های Loafer می باشد. کفش لوفر یکی از بهترین انتخاب ها برای پیاده روی های روزمره در خیابان است ، اگر می خواهید در عین جذابیت کفشی راحت و مناسب تابستان داشته باشید می توانید از سری کفش های لوفر که مدل های متنوع زیادی نیز دارد یک مدل را انتخاب کنید.

مدل های متنوع کفش لوفر را می توان با جوراب و حتی بدون جوراب پوشید و با انواع لباس های ست کرد.

کفش ورزشی مردانه
کفش ورزشی مردانه

4 ) کفش ورزشی و اسپرت

شاید کفش هایی که تا به حال معرفی کردیم برای استفاده روزمره و حتی مجالس و مهمانی ها مناسب بوده باشند اما هیچ کدام از آن ها برای ورزش مناسب نیستند و شما نمی توانید حتی برای پیاده روی و دویدن روزانه روی آن ها حساب کنید.

چه ورزشکار باشید چه گاهی به پیاده روی می پردازید وجود یک کفش ورزشی در کمدتان ضروری است تا بتوانید نهایت لذت را از ورزشی که می کنید ببرید.

از ویژگی های کفش های ورزشی می توان به مناسب بودن برای استفاده روزمره اشاره کرد، شما به راحتی با یک کفش ورزشی مناسب پیاده روی و دویدن می توانید به مرکز خرید بروید یا حتی به محل کارتان بروید و بازگردید و در پاهایتان احساس راحتی کامل داشته باشید.

5 ) بهترین کفش های راحتی مردانه

اگر در طول روز فعالیت زیادی دارید و مجبورید که تحرک زیادی داشته باشید حتما باید یک کفش استاندار و راحت خریداری کنید که با استفاده از آن بتوانید ساعت ها به فعالیت بپردازید. یکی از بهترین انتخاب ها برای کفش مردانه مدل های راحتی است که وزن بسیار کمی دارند و از نظر حمایت از پا عملکرد بسیار خوبی دارند و به لطف وجود کفی های بسیار راحتی که دارند پاهای شما را کاملا پوشش می دهند.

تهویه هوا در مدل های تابستانی و راحتی بسیار خوب است و پای شما به هیچ وجه در کفش دم نمی کند.

شما می توانید کفش های راحتی را با یک ست تابستانی به خوبی هماهنگ کنید و استایلی زیبا برای خودتان داشته باشید.

چکمه های مردانه
چکمه های مردانه

 6) به چکمه ها اعتماد کنید

چکمه ها یا همان نیم بوت های دوست داشتنی برای فصول سرد سال بسیار مناسب هستند و با ظاهر کلاسیکی که دارند می توان آن ها را با استایل های زمستانی به راحتی ست کرد. از اصلی ترین ویژگی های چکمه ها می توان به ضد آب بودن اکثر آن ها اشاره کرد ، همچنین گفتنی است که اکثر این کفش ها در برابر سرما به خوبی از پاهای شما محافظت می کنند. برای تولید رویه این کفش ها معمولا از انواع چرم استفاده می شود تا علاوه بر افزایش زیبایی سبب افزایش مقاومت و زیبایی این کفش های شود.

در مجموع اگر شما نیز قصد خرید یا مشاهده قیمت انواع کفش و کتانی مردانه و زنانه مناسب ورزش ، استفاده روزمره و مجالس مهمانی ها را دارید سری به بخش فروشگاهی وبسایت چارسونت بزنید تا به مجموعه ای از برترین کفش های موجود در ایران دسترسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا