راهنمای خرید

بررسی تخصصی ساعت هوشمند سونتو SUUNTO 7

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اگر شما نیز قصد خرید یک ساعت ورزشی هوشمند و فوق العاده کاربردی را دارید که برای ورزش  و تناسب اندام کاملا مناسب باشد بی شک ساعت سونتو 7 یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید.

برخی از اصلی ترین ویژگی های suunto 7 را در ادامه این مطلب بررسی می کنیم و به شما می گوییم که این ساعت چقدر ارزش خرید دارد.

ساعت هوشمند سونتو 7
ساعت هوشمند سونتو 7

ساعتی هوشمند برای یک لایف استایل ورزشی

اینکه در عصر جدید انسان ها روزانه مشکلات بسیار زیادی را پشت سر می گذارند شاید ورزش کردن را به صورت یک عادت روتین اندکی سخت کند اما در صورتی که شما یک همراه هوشمند و قدرتمند مثل ساعت سونتو 7 داشته باشید بدون شک ورزش کردن برایتان بسیار آسان تر می شود و می توانید با دقت و برنامه ریزی بهتری به ورزش بپردازید.

این ساعت تمامی ویژگی های یک ساعت ورزشی کامل را دارد و در واقع همه کاره است از مشاهده نقشه مسیر به صورت آنلاین و آفلاین گرفته تا اطلاع از شرایط جسمانی و حتی نمایش وضعیت آب و هوا از ویژگی های این مدل می باشد.

سونتو 7 که با سیستم ساخته شده توسط گوگل یعنی Wear OS کار می کند رابط کاربری فوق العاده آسان و دلنشینی دارد و شرایط را فراهم می کند که شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به هر آنچه که به دنبال آن هستید برسید.

ویژگی های ساعت سونتو 7
ویژگی های ساعت سونتو 7

ویژگی های ساعت ورزشی سونتو 7

ساعت سونتو 7 یکی از ساعت های پرچمدار سونتو می باشد که پس از سونتو 9 برترین مدل عرضه شده توسط این برند می باشد و با ویژگی های فوق العاده ای تولید شده است.

شما فقط با فشردن یک دکمه و روشن کرد این ساعت به تمامی ویژگی های آن دسترسی خواهید داشت و بیش از 70 حالت ورزشی مختلف را از دوچرخه سواری ، دویدن ، کوهنوردی ، شنا و … در اختیار دارید و به تناسب ورزشی که انجام می دهید می توانید ساعتتان را روی آن حالت ورزشی تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی های اصلی این ساعت هوشمند می توان به دارا بودن GPS و سنسور تشخیص ضربان قلب از روی مچ دست اشاره کرد که با کمک آن می توانید به راحتی وضعیت بدنیتان را کنترل کنید.

این ساعت برای افرادی که هدفشان حفظ تناسب اندام یا رسیدن به اندامی ایده آل است فوق العاده است زیرا با کمک آن می توانید کالری سوزانده شده روزانه تان را محاسبه کنید و به تناسب آن برای چاق شدن یا لاغر کردن برنامه ریزی کنید.

همچنین با بهرگیری از نرم افزار هایی مثل Strava ، Endomondo و TrainingPeaks می توانید تمرین هایتان را به اشتراک بگذارید.

حتی قابلیت گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان از طریق هدست وجود دارد.

نقشه در ساعت سونتو 7
نقشه در ساعت سونتو 7

نقشه و سیستم GPS در سونتو 7

این ساعت دسترسی بسیار خوبی به نقشه های آفلاین به شما می دهد تا حتی زمانی که اینترنت در اختیار ندارید بتوانید به بهترین شکل ممکن موقعیت یابی کنید و مسیرتان را مشخص کنید.

نقشه های گرمایشی برای 15 فعالیت ورزشی مختلف از جمله دویدن ، شنا و دوچرخه سواری را می توان مورد استفاده قرار داد. برای اینکه بتوانید به نقشه های آفلاین دسترسی داشته باشید کافیست زمانی که به اینترنت دسترسی دارید مناطقی که قصد دارید به آنجا بروید را در نقشه جستجو کنید و نقشه ی آن منطقه را دانلود کنید تا بتوانید به صورت آفلاین و حتی زمانی که اینترنت در دسترس ندارید از آن ها استفاده کنید.

با در اختیار داشتن این سیستم امکان ندارد که شما مسیرتان را گم کنید و در طی کردن مسیر به مشکل بخورید.

فناوری های suunto 7
فناوری های suunto 7

فناوری های ساعت سونتو 7

هنگامی که شما در حالت تمرین نیستید می توانید ساعت را به گونه ای تنظیم کنید که کمترین میزان شارژ را مصرف کند. این ساعت با دارا بودن سیستم عامل Wear OS که توسط گوگل طراحی شده است به هوشمند ترین ساعت دنیا تبدیل شده است.

سیستم برنامه ریزی این ساعت به شما امکان می دهد که بتوانید لیست کار هایی که قرار است انجام دهید را تنظیم کنید همچنین زمان دقیق ورزش خود را مشخص کنید تا ساعت به شما یاداوری کند.

این ساعت به سیستم پرداخت Google Pay نیز مجهز است که بیشتر برای ساکنین کشور های دیگر کاربرد دارد.

مقاومت ساعت های سانتو
مقاومت ساعت های سانتو

مقاومت ساعت sunnto 7

از اصلی ترین مزیت هایی که سونتو 7 را بسیار مقاومت تر از یک ساعت معمولی می کنید مقاومت بالای آن در برابر ضربات احتمالی است. همچنین این ساعت در برابر نفوذ اب کاملا مقاوم بوده و از ورود آلودگی های محیطی به داخل ساعت نیز جلوگیری میکند.

شما می توانید در شرایط برفی و بارانی نیز روی سونتو 7 حساب کنید و از آن به خوبی استفاده کنید. صفحه نمایش این مدل با تکنولوژی Gorilla® Glass ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش از خود نشان می دهد و به یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت با وضوح تصویر بالا مجهز است.

باتری در سونتو 7
باتری در سونتو 7

باتری ساعت ورزشی سنتو 7

باتری این ساعت ماندگاری بسیار بالایی دارد و شما می توانید در حالت عادی حتی تا 48 ساعت نیز از آن استفاده کنید، اما در صورتی که این ساعت را روی حالت GPS بگذارید نهایتا 12 ساعت شارژ نگه می دارد.

البته لازم به ذکر است که می توانید این ساعت را روی حالت ذخیره انرژی نیز بگذارید تا عمر باتری آن افزایش یابد و کمتر نیاز باشد که آن را شارژ کنید. عمر باتری هر ساعتی به ویژه ساعت های ورزشی به نوع فعالیتی که شما با آن دارید نیز بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان دقیقا مشخص کرد که این ساعت برای چه مدتی کارایی دارد.

سییستم بروزرسانی سونتو 7
سییستم بروزرسانی سونتو 7

بروزرسانی سونتو 7

برای اینکه نرم افزار های سونتو 7 آپدیت شوند فقط کافیست که به WIFI متصل شوید آن موقع ساعت به صورت کاملا خودکار برنامه ها را بروزرسانی می کند.

این ساعت برنامه های خود را از طریق google play اپدیت می کند تا همیشه بروز باشید.

نرم افزار های ورزشی مخصوص سونتو
نرم افزار های ورزشی مخصوص سونتو

اتصال به نرم افزار های مربی

شما حتی می توانید برخی نرم افزار هایی که در نقش مربی شما را راهنمایی می  کنند را روی این ساعت نصب کنید و با کمک آن ها ورزش را به صورت کاملا اصولی انجام دهید تا بهترین بازدهی را داشته باشید.

قیمت ساعت سونتو 7

اگر شما نیز قصد خرید ساعت سونتو 7 را دارید به دنبال مناسب ترین قیمت هستید فروشگاه اینترنتی چارسونت انواع مدل ساعت های سونتو از جمله سونتو 7 را برای شما عزیزان تهیه کرده است تا بتوانید ویژگی های آن ها را بررسی کنید و پس از ثبت سفارش محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : www.suunto.com[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”قیمت و خرید انواع ساعت سونتو” style=”flat” color=”warning” size=”lg” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fcharsoonet.com%2F82_suunto”][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا