راهنمای خرید

بررسی دوربین اینستا insta 360 one R

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اگر قصد خرید یک دوربین ورزشی حرفه ای را دارید که با آن بتوانید از لحظه به لحظه فعالیت های ورزشیتان ویدیو هایی با کیفیت 4k و حتی بیشتر بگیرید بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید دوربین اینستا 360 مدل insta 360 one r می باشد.

بررسی ویژگی های دوربین اینستا 360 وان ار

امکانات بی نظیری که دوربین اینستا 360 به شما می دهد شما را از خرید دوربین ها و لوازم حرفه ای و گران قیمت فیلم برداری بی نیاز می کند که حتی شما خودتان هم می توانید از فعالیت ورزشیتان ویدیو های باکیفیت و حرفه ای تهیه کنید.

چرخش 360 درجه اینستا 360
چرخش 360 درجه اینستا 360

چرخش 360 درجه ای دوبین ایسنتا 360

به لطف دوربین اینستا 360 one r شما امکان این را دارید که به صورت 360 درجه فیلم برداری کنید حتی زمانی که در حال فعالیت ورزشی هستید می توانید دوربین را بچرخانید تا از زوایه مختلف از شما تصویر برداری کند.

فرض کنید در حال اسکی هستید و می خواهید از تپه ای روی تپه ی دیگری بپرید شما می توانید با قابلیت دوربین 360 درجه حتی زمانی که در هوا معلق هستید نیز با فشردن یک دکمه دوربین را بچرخانید تا از زوایه دلخواه از شما فیلم برداری شود.

دوربین 360 درجه
دوربین 360 درجه

به لطف لنز های خاص استفاده شد در این دوربین شما گستره دید بسیار وسیعی خواهید داشت و دوربین حتی در حالت ثابت نیز اطراف را به خوبی نمایش می دهد.

تفاوت کیفیت 4K با 5.7K
تفاوت کیفیت 4K با 5.7K

تصویر برداری با کیفیت 5.7k

شاید برای خیلی ها مثل خود من تصویر برداری با کیفیت 4k بسیار عالی باشد و کاملا راضی کننده اما اینستا 360 در دوربین ورزشی که عرضه کرده است پا را فراتر گذاشته و تصاویری با کیفیت 5.7k ارائه می دهد که کیفیت آن خیره کننده است.

با این کیفیت بی نظیری جزئیات وجود ندارد که از دید لنز این دوربین مخفی بماند و شما می توانید لحظاتی فوق العادا با کیفیت داشته باشید.

ثبات فوق العاده به لطف FLOWSTATE
ثبات فوق العاده به لطف FLOWSTATE

بهره گیری از فناوری flowstate

فناوری flowstate در این دوربین ها کمک می کند که شما بتوانید تصویر ثابت و بسیار واضحی داشته باشید. بر خلاف دوربین های عادی که در هنگام تحرک زیاد به ویژه ورزش تکانه ها را به صورت کامل در تصویر نمایش می دهند. ایسنتا 360 با بهرگیری از فناوری flowstate توانسته است تصاویر ثبات و بسیار واضح ثبت کند.

به لطف این فناوری شما حتی در نور کم نیز می توانید بهترین تصاویر را داشته باشید. فناوری flowstate برای افرادی که ورزش های پرتحرک مثل دوچرخه سواری ، دویدن و … انجام می دهند بسیار کاربردی است و تفاوت فوق العاده ای با دوربین های عادی دارد.

دسته سلفی اینستا 360
دسته سلفی اینستا 360

دسته سلفی نامرئی

یکی از نو آورانه ترین فناوری هایی که در دوربین insta 360 one r به کار رفته است همراه شدن آن با یک دسته سلفی نامرئی است که در حین عکاسی و فیلم برداری به هیچ عنوان فضایی از تصویر شما اشغال نمی کند.

دوربین های اینستا 360 با فناوری هایی که دارند دسته سلفی را به صورت کامل از عکس یا فیلم شما حذف می کنند بدون اینکه ردی از آن باقی بماند یا تصویر شما را خراب کند. این ویژگی برای افرادی که می خواهند ویدیو یا عکس هایی از راه دور از خود بگیرند بسیار مفید است.

دسته سلفی نامرئی
دسته سلفی نامرئی

البته گفتنی است که استیک های سلفی به صورت جداگانه عرضه می شوند و به همراه دوربین عرضه نمی شوند.

قفل شدن روی سوژه

یکی دیگر از فناوری های شگفت انگیز این دوربین سیستم قفل روی سوژه می باشد که هم به صورت دستی و هم با فرمان صوتی فعال می شود. در این سیستم شما می توانید سوژه خود را به دوربین معرفی کنید و الگوریتم های دوربین با شناسایی سوژه در حین حرکت کاملا بر روی آن قفل می شود.

سیستم قفل شونده روی سوژه
سیستم قفل شونده روی سوژه

حتی زمانی که مانعی بین سوژه و دوربین قرار میگیرد به محض اینکه آن مانع رفع شود دوربین دوباره روی سوژه متمرکز می شود. این ویژگی کمک می کند که شما بتوانید مستند های ورزشی فوق العاده ای بسازید.

تفاوتی نمی کند که شما می خواهید از حیوان خانگیتان فیلم برداری کنید یا یک اسکی سوار این دوربین می تواند به خوبی روی سوژه قفل شود و سوزه را در مرکز تصویر قرار دهد.

ساخت ویدیو های خلاقانه

یکی دیگر از ویژگی های خوب این دوربین امکان ساخت ویدیو های خلاقانه با امکان ویرایش آن ها می باشد. اینستا 360 وان ار حتی برای تولید کنندگان محتوا نیز بسیار کاربردی است و می توان با آن ویدیو های جذابی زیادی ساخت که باعث افزایش بازدید شما می شوند.

حالت slowmotion و fastmotion

فیلم برداری به صورت آهسته یا اسلوموشن یکی از ویژگی های اصلی یک دوربین حرفه ای است. البته تفاوت زیادی وجود دارد در این حالت در بسیار از دوربین ها ، شما در این حالت می توانید مانند فیلم های سینمایی صحنه هایی جذاب و هیجان انگیز بسازید که مخاطبان را میخ کوب کند.

گفتنی است علاوه بر حالت اسلوموشن این دوربین دارای فست موشن یا حرکت سریع نیز می باشد که ویدیویی که در حالت عادی گرفته شده است را سریع تر می کند.

برنامه فلش کات
برنامه فلش کات

ویرایش با flashcut

شما می توانید با کمک برنامه فلش کات تغییراتی مثبت و سازنده در ویدیو هایتان ایجاد کنید. با کمک flashcut می توانید قسمت های مختلف ویدیو را جدا کنید و به ویدیو های مختلف متصل کنید.

امکان تطبیق چند ویدیو باهم
امکان تطبیق چند ویدیو باهم

فیلم برداری با نور فوق العاده

دوربین های اینستا 360 می توانند حتی در کمترین میزان نور نیز بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند و تصاویر و فیلم ها را با تکنولوژی HDR به نمایش بگذارند. تاثیر فوق العاده فناوری HDR در تصاویر ضبط شده با این دوربین کاملا مشخص است.

نمایش نور بی نظیر در دوربین اینستا 360
نمایش نور بی نظیر در دوربین اینستا 360

همچنین گفتنی است که این دوربین با بهرگیری از فناوری night shot می تواند حتی در نور بسیار کم نیز بهترین تصاویر را به نمایش بگذارد.

فناوری STARLAPS
فناوری STARLAPS

به لطف سیستم تشخیص نور خوب این دوربین شما می توانید فیلم های بسیار زیبایی از آسمان های پر ستاره نیز بگیرید. این دوربین همچنین به فناوری Starlapse نیز مجهز است که آسمان شب را رویایی می کند.

سیستم COLOR PLUS
سیستم COLOR PLUS

سیستم Color Plus

به لطف سیستم Color Plus شما می توانید تصاویری بسیار زیبا و شاداب با رنگ هایی سرزنده داشته باشید. این سیستم رنگ تصاویر را تا حد زیادی بهتر می کند تا تصاویر جذاب تر و زیبا تر بنظر برسند. البته گفتنی است که امکان تنظیم رنگ ها نیز وجود دارد.

سیستم COLOR PLUS
سیستم COLOR PLUS

فیلم برداری با سرعت 200 فریم بر ثانیه

فیلم برداری با سرعت 200 فریم برثانیه فیلم هایی بسیار روان و زیبا را موجب می شود که برای ورزشکاران بسیار مناسب است. زیرا معمولا حرکات ورزشی با سرعت بالایی انجام می شوند از این رو دوربین باید بتواند تمام جزئیات تصویر را با دقت کامل تصویر برداری کند.

دوربین ضد اب
دوربین ضد اب

ضد آب بودن

یکی دیگر از ویژگی های این دوربین ضد اب بودن آن تا عمق 5 متری زیر آب است که برای فیلم برداران حرفه ای بسیار کاربردی می باشد. چه شما در استخر باشید چه یک روز برفی و بارانی می توانید باز هم به ضبط تصاویر باکیفیت بپردازید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”قیمت و خرید دوربین و تجهیزات insta 360″ style=”flat” color=”juicy-pink” size=”lg” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fcharsoonet.com%2F129_insta360″][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا