راهنمای خرید

بررسی تخصصی کفش سالومون مدل salomon ultra glide

کفش سالومون الترا گلاید Salomon ultra glide

اکثر کفش های سالومون مناسب محیط های خاصی طراحی می شوند و در زمین های فنی عملکرد بسیار خوبی دارند ، همچنین به لطف آن ها می توان سریع ترین واکنش هارا داشت. علاوه بر اینها سالومون به تازگی با معرفی سری الترا گلاید در دسته کفش های نرم و راحت نیز قرار گرفته است.

کفش سالومون ایکس الترا گلاید
کفش سالومون ایکس الترا گلاید

اگر شما نیز جزو طرفداران برند سالومون هستید بی شک عاشق نسخه جدید آن یعنی salomon ultra glide خواهید شد. طراحان این کفش به منظور کاهش وزن و افزایش راحتی قسمت داخلی کفش از مواد Energy Surge برای تولید کفی کفش استفاده کرده اند.

بررسی کفی سالومون Energy Surge

بی شک سالومون با استفاده از این کفی جدید یعنی Energy Surge توانسته است به راحتی بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود دست یابد و salomon ultra glide را به یک انتخاب عالی برای پیاده روی و دویدن تبدیل کرده است.

salomon xultra glide
salomon xultra glide

الترا گلاید یک کفش تخصصی است و به این معنی نیست که سریع باشد ، بلکه بیشتر برای دویدن های طولانی تر ساخته شده است که در آن میزان راحتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این به این معنی است که شما می توانید روی این کفش برای پیمودن مسافت های طولانی حساب کنید. اگر نظر من را بخواهید ، نرمی این کفش بسیار عالی است و یک سواری خوب و راحت را در مسیر های مخصوص پیاده روی برای شما فراهم می کند.

اما هنگامی که به مسیر های جنگلی و تریال رانینگ می پردازید عملکرد این کفش بسیار بهتر نیز می شود.

اگرچه این یک کفش خیلی مناسب دو سرعتی نیست اما هنوز ساخته شده تا بتواند تا حدی فنی و سریع باشد.

طراحان این کفش از ProFeel در میانه کفش نیز استفاده کرده اند تا هنگام عبور از صخره ها ثبات بیشتری داشته باشید. این کفش به  همراه یک لایه میانه ضخیم عرضه شده است.

بررسی کفش سالومون ایکس الترا
بررسی کفش سالومون ایکس الترا

عرض کفش چگونه است ؟

قسمت فوقانی الترا گلاید از جنس مش است که باعث افزایش زیبایی و ظرافت این کتانی شده است ، قسمت فوقانی این کفش بسیار تنفس پذیر است و دارای تقویت کننده ها و روکش های لاستیکی زیادی برای ایجاد یک تناسب بسیار عالی در قسمت بالایی می باشد.

Salomon این کفش را عریض تر از حالت عادی ، به خصوص در اطراف انگشتان پا ساخته است که همین موضوع باعث افزایش راحتی پنجه پا می شود. البته اگر به دنبال کفشی هستید که تناسب بیشتری با پا داشته باشد لازم نیست نگران باشید این کفش انقدر عریض نیست که شما را اذیت کند.

در این مدل نیز مانند بسیار از کفش های دیگر سالومون از فناوری sensifit استفاده شده است که سبب می شود کفش هرچه بهتر پای شما را در آغوش بگیرد.

بند های کوئیک لیس
بند های کوئیک لیس

همانطور که انتظار می رفت ، این کفش به سیستم Salomon Quicklace مجهز شده است ، که واقعا خوب کار می کند و با جیب نصب شده در بالای زبانه شما می توانید اضافات بند ها را انجا قرار دهید. تنها مسئله ای که با بند ها داشته ام این است که کفش یا باید خیلی محکم بسته شود یا اندکی رها باشد و امکان شخصی سازی کمی را به من داده است.

لاستیک اضافی در زیره کفش

سالومون با اضافه کردن چنین ماده میانی و جدیدی در قسمت کفی توانسته است لاستیک Contragrip را کمی بیشتر به کفش اضافه کند تا اطمینان حاصل کند که در تمام مسیر ها کاملا با ثبات خواهید ماند.

ارتفاع چنگک ها فقط 4 میلی متر است و این بدان معنی است که این کفش برای اکثر مسیر های مناسب است.

زیره کفش سالومون ایکس الترا گلاید
زیره کفش سالومون ایکس الترا گلاید

این کفش برای چه افرادی مناسب است ؟

Ultra Glide برای همه مناسب است ، اگر شما یک دونده تازه کار هستید که به تازگی دویدن را شروع کرده اید ، یا اگر یک کفش راحت برای استفاده طولانی مدت می خواهید این مدل یک کفش تریال رانینگ مناسب برای شماست.

منبع : https://www.runningxpert.com/en/inspiration/test-salomon-ultra-glide

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا