نقد و بررسی

بررسی بهترین کفش های اسنیکر اکو

بهترین کفش های اسنیکر اکو، شاید اینکه بخواهیم به صورت تخصصی به بررسی یک کفش بپردازیم و در رابطه با ویژگی ها و معایب آن به شما توضیح دهیم سبکی قدیمی از بررسی یک کالا باشد.

در این مقاله که موضوع آن بررسی بهترین کفش های اسنیکر اکو می باشد ما با کمک گرفتن از افرادی که تجربه استفاده از مدل های مختلف اکو را برای مدت طولانی داشته اند توانسته ایم به بررسی نقاط قوت و ضعف هر محصول بپردازیم.

بهترین کفش اسنیکر اکو

برند اکو سال هاست که به تولید کفش به ویژه کفش های راحتی معروف است. اما بی شک تنها دلیلی که کفش های اکو بسیار محبوب هستند راحتی آن ها نیست بلکه از نظر ظاهری و طراحی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند. شاید از نظر طراحی ظاهری بهترین نباشند اما ویژگی های خوب دیگری دارند که آن ها را به یک انتخاب منطقی تبدیل می کند.

کفش اکو مدل Ecco Soft Lace Up Sneakers
کفش اکو مدل Ecco Soft Lace Up Sneakers

بررسی کفش Ecco Soft Lace-Up Sneakers

اولین کفش اسنیکر از برند اکو که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم مدل Soft Lace-Up می باشد.

کفش ECCO Soft 7 یک کفش کلاسیک است. بدون هیچ گونه تزئینات اضافی و بسیار شیک و رسمی طراحی شده است. طراحی ساده و بی آلایش این کفش برای افرادی که به دنبال زیبایی در عین سادگی در استایل خود هستند بسیار مناسب است.

این کفش‌ بسیار محکم و با دوام است ، همچنین در رنگ های متنوع عرضه شده است تا استایل شما را زنده کند.

یکی از افرادی که برای مدت طولانی از این کفش استفاده کرده است می گوید : من دو مدل از کفش ECCO Soft 7 دارم یکی در رنگ سفید و دیگری مشکی و مدام از آن ها استفاده می کنم! من اولین جفت را برای چند روز پیاده روی به نیویورک بردم و آنها شگفت انگیز بودند! اگر پاهای شما پهن است، کفی آن قابل جابجایی است و راحتی خوبی را برای پای شما فراهم می کند.

کفش Ecco 7 برای زمین های اسفالتی و سنگ فرشی عالی هست. تقریباً هر روز به مدت بیش از شش هفته آنها را پوشیده‌ام بعضی روزها با پیمودن بیش از 25000 قدم نیز مشکلی نداشتم.

کفش راحتی اکو مدل Ecco Slip-On Sneakers
کفش راحتی اکو مدل Ecco Slip-On Sneakers

کفش اکو مدل Ecco Soft 7 Slip On

کفش‌های سری Ecco Soft 7 Slip On Fashion ظاهری مد روز دارند و در عین حال برای استفاده روزمره عالی هستند. می‌توانید یک جفت را در چهار رنگ مختلف خریداری کنید، از جمله «بافت مشکی» که ما معرفی کرده‌ایم، اما توجه داشته باشید که رنگ های خاکستری و بژ دارای الگوهای متفاوتی در بالای کفش هستند.

یکی از خریدان اکو Ecco Soft 7 Slip On  می گوید که آنها را دوست دارم و آنها را در انواع خیابان ها پوشیده ام خوب و عالی هستند، این کفش برای افرادی که پاهای باریکی و قلمی دارند بسیار مناسب است و فرم پا را به خوبی حفظ می کند.

یکی دیگر از خریدارن می گوید من آن‌ها را حتی روی سنگفرش‌ها بسیار راحت دیدم.

کفش ساق بلند اکو
کفش ساق بلند اکو

کفش اسنیکر اکو مدل Ecco High Top Womens

اگر قصد خرید یک کفش راحتی ، شیک و با ساق های بلند را دارید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما Ecco High Top Womens می باشد. این کفش از که از نسخه های زنانه کفش های اکو می باشد را می توان به ست های مختلفی پوشید.

این کتانی از چرم ساخته شده‌است و بسیار راحت است. در حالی که ظاهر سنتی دارد ، مواد چرمی براق آن را زیباتر از طراحی معمولی می کند.

یکی از خریدارن کفش Ecco High Top  می گوید در شهرهای زیادی در با آن ها قدم زدم و آنها فوق العاده راحت هستند.

شخص دیگری می گوید: «من ساق بلند بودن Ecco Soft 7 را بسیار دوست دارم و بدون هیچ مشکلی می توانم 15 تا 20 کیلومتر در روزبا آنها پیاده روی کنم.

اگر به دنبال یک کفش مسافرتی خوب از برند Ecco هستید که بتوانید حتی در روزهای سرد سال نیز روی آن حساب کنید این مدل ارزش خرید بالایی دارد.

کفش رانینگ اکو
کفش رانینگ اکو

 بررسی کفش اسنیکرز اکو مدل Ecco Cool 2.0 Gore Tex

اگر زیاد سفر می کنید و قصد پیاده ‌روی  به صورت روزانه را دارید یا به کفش و کتانی راحتی و ضد آب برای عبور از زمین‌های جنگلی نیاز دارید، کفش ورزشیEcco Cool 2.0 Gore Tex برای شما مناسب است!

این کفش های رانینگ بسیار تنفس پذیر در چهار رنگ مختلف (از جمله طرح “سایه شب) عرضه شده اند و برای راحتی طولانی مدت ساخته شده اند.

یکی از خریداران می گوید که این کفش‌ها عالی هستند، به‌ویژه برای آن دسته از سفرهایی که ممکن است پیاده روی طولانی مدت داشته باشید، اما همچنان برای گشت و گذار نیز انتخاب های خوبی هستند.

کفش اسپرت اکو مدل ecco byway
کفش اسپرت اکو مدل ecco byway

بررسی کفش اسنیکر اکو مدل ECCO BYWAY

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به استایل های اسپرت و مد روز علاقه دارید کفش اسنیکر اکو مدا ECCO BYWAY با رنگ مشکی و یک ظاهر مدرن می تواند تیپ شما را بسیار جذاب تر کند.

این کفش با ظاهر ساده ای که دارد انتخابی مناسب برای افرادی است که در طول روز به پیاده روی در سطح شهر میپردازند و به یک کفش راحت و در عین حال شیک احتیاج دارند. یکی از خریداران اکو ECCO BYWAY افزوده است که این کفش در عین راحتی بسیار راحت ست می شود و می توان با پوشیدن یک شلوار جین یا پارچه ای مشکی به یک استایل جذاب با آن دست یافت.

در صورتی که شما هم قصد خرید یا مشاهده انواع کفش های برند اکو مردانه و زنانه اورجینال را دارید می توانید به بخش فروشگاهی چارسونت مراجعه کنید و آن جا به بررسی و مشاهده انواع مدل کفش های اسنیکر و اسپورت و حتی رسمی اکو بپردازید و خریدتان را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

قیمت و خرید کفش های اکو

منبع : https://www.travelfashiongirl.com/ecco-shoes-review

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا