راهنمای خرید

کفش کوهنوردی چه برند یا مارکی خوبه ؟

بهترین برند کفش کوهنوردی را از کجا بخریم؟

ابتدا می بایست بهترین کفش کوهنوردی را بشناسید و سپس اقدام به خرید نمایید. در ابتدا باید به سوالاتی که در این راستا نیاز است متناسب با نیاز خود پاسخ دهید و سپس خرید کنید. کفش کوهنوردی را برای چه فصلی می خواهید؟ شما با کوهنوردی در فصل زمستان و کفش مناسب در این فصل تا چه حد آشنایی دارید ؟ آیا می خواهید به صورت حرفه ای کوهنوردی کنید یا روزانه یک کوهپیمایی ساده داشته باشید؟ از آنجایی که پا قلب دوم انسان است و همچنین یکی از مهم ترین ابزارهای کوهنوردان کفش های آن ها است، در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون این مهم و آشنایی با برند های کفش  کوهنوردی قدری بیشتر شما عزیزان را آشنا کنیم با ما همراه باشید.

 

معرفی بهترین برندهای کفش کوهنوردی

کوهنوردی یکی از لذت بخش ترین ورزش های دنیا است. به شرط آن که تجهیزات و کفش مناسبی برای این ورزش تهیه شود. از آنجایی که کفش کوهنوردی مهم ترین و در عین حال گران ترین تجهیزات برای این ورزش محسوب می شود. در ادامه به معرفی برندهای معتبر و محبوب در این راستا می پردازیم تا خرید بهتری را تجربه کنید.

 

کفش کوهنوردی برند سالامون

سالامون یکی از برندهای معتبر است که محصولات گوناگون ورزشی از جمله کفش کوهنوردی سالامون را تولید می کند. این برند در حوزه کفش های کوهنوردی، اسکی، پیاده روی و اسنوبرد بسیار شناخته شده است. سالامون زیر نظر یک شرکت فرانسوی در سال 1947 فعالیت خود را آغاز کرده است. در سال 1997 توسط شرکت آدیداس خریداری شد و از سال 2005 تاکنون نیز زیر مجموعه یک شرکت فنلاندی است. این برند محصولات خود را به 40 کشور در 5 قاره ی دنیا صادر می کند. تکنولوژی پیشرفته در فرآیند ساخت، مقاومت در برابر آب و سایش، کفی صد لغزش، فرمولاسیونی با بیشترین کشش در محیط مرطوب، دوام بسیار بالا و انعطاف پذیری و خم شدگی کفی پاها تنها بخشی از ویژگی های این برند به شمار می آید.

 

ofogh

تمام تلاش ما ارائه بهترین محتوا و راهنمایی شما عزیزان برای انتخاب شایسته ترین محصولات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا