نقد و بررسی

بررسی ساعت سونتو 3 suunto

بررسی تخصصی ساعت ورزشی سونتو 3 Sunnto

اگر شما نیز قصد خرید یک ساعت کاملا هوشمند و نسبتا مقرون به صرفه را دارید یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید داشته  باشید ساعت سونتو 3 می باشد که جزو ساعت های میان رده این برند فرانسوی به حساب می آید. در واقع بعد از ساعت های سونتو 9 و سونتو 7 ساعت سونتو 3 یکی از بهترین مدل های عرضه شده توسط کمپانی suunto می باشد که با ویژگی های بسیار خوبی نسبت به قیمتی که دارد عرضه شده است. این ساعت به نسبت دو نسخه 9 و 7 قیمت مناسب تری دارد و برای افرادی که می خواهند با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را از ساعتشان بگیرند بسیار مناسب است.

ساعت ورزشی سونتو 3
ساعت ورزشی سونتو 3

ساعت سونتو 3 sunnto

بی شک سونتو یکی از برترین برند های تولید کننده ساعت ورزشی در دنیا می باشد که ساعت هایی بسیار زیبا ، مقاوم و کاربردی تولید می کند که به نسبت دیگر رقبایش همچون کروس ، پلار و … قیمت مناسبی دارند. اگر به دنبال این هستید که تناسب اندامتان را حفظ کنید یکی از بهترین ابزار هایی که می تواند در نقش مربی بیشتر کمک را به شما بکند یک ساعت مخصوص فیتنس و تناسب اندام است. ساعت سونتو 3 که مخصوص طیف وسیعی از ورزش ها طراحی شده است می تواند در این زمینه برای شما یک دوست قابل اعتماد و کاربردی باشد.

شما به لطف این ساعت می توانید یک برنامه ریزی حرفه ای برای فعالیت ورزشیتان داشته باشید. این ساعت چه در طول فعالیت ورزشی چه در زمانی که در حال استراحت هستید می تواند میزان سوخت و ساز بدن شما را ارزیابی کند. حتی به شما بگوید که خواب باکیفیت داشته اید یا خیر (البته این ویژگی فقط در صورتی عمل می کند که در هنگام خواب ساعت را به مچ دستتان بسته باشید.)

راهنمای تمرین ساعت سونتو 3
راهنمای تمرین ساعت سونتو 3

راهنمای تمرین ساعت سونتو 3

در سونتو 3 شما می توانید به تناسب فعالیت ورزشی که انجام می دهید مشخص کنید که سطح تمرینتان چقدر سخت یا آسان باشد. این ساعت می تواند به تناسب نیازی که شما دارید یک برنامه تخصصی و حرفه ای ویژه خودتان طراحی کند. برای مثال اگر احساس می کنید به ورزش پرفشار احتیاج دارید و باید ظرف مدت خاصی میزانی از وزنتان کم کنید می توانید روی این ساعت حساب کنید.

در صورتی که برنامه هایی که ساعت sunnto 3 به شما می دهد را مو به مو اجرا کنید شک نکنید که بهترین نتیجه را کسب می کنید. این ساعت به قدری هوشمند است که در صورتی که شما اندکی از برنامه ی تان عقب بی افتید یا از آن پیشی بگیرید ، خود را بروزرسانی می کند و برنامه را تغییر می دهد و احتیاجی به بروزرسانی دستی نیست.

برنامه ورزشی
برنامه ورزشی

برنامه مناسب تمام ورزش ها در ساعت سونتو 3

در صورتی که شما ورزشکار هستید تفاوتی نمی کند چه ورزشی انجام می دهید زیرا سونتو 3 به گونه ای برنامه ریزی شده است که بتواند خود را با انواع ورزش ها تطابق دهد. از دویدن و شنا ، گرفته تا فعالیت هایی مثل کوهنوردی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، یوگا ، تمرینات بدنسازی و بسیاری ورزش های دیگر که برای شما به صورت اختصاصی طراحی شده اند.

برای استفاده از این قابلیت فقط کافیست که پیش از شروع فعالیت ورزشی ساعت را روی حالت ورزشی مورد نظرتان قرار دهید و  شروع به ورزش کنید تا ساعت به صورت خودکار اطلاعاتی نظیر میزان سرعت ، مسافت طی شده ، میزان کالری که سوزانده اید و … را به شما نمایش دهد.

از دیگر ویژگی هایی که این ساعت را به یک ساعت ورزشی ایده آل تبدیل می کند سیستم اندازه گیری ضربان قلب آن است که حتی در هنگام حرکت و فعالیت ورزشی نیز می توانید از ضربان قلبتان به صورت لحظه ای مطلع شوید. در صورتی که شناگر هستید نیز می توانید تا عمق 30 متری زیر آب روی این ساعت حساب کنید. البته در صورتی که غواص هستید و معمولا در اعماق دریا و اقیانوس به شنا می پردازید این ساعت خیلی برای شما مناسب نیست و باید مدل هایی با مقاومت بالاتر را برای اعماق آب انتخاب کنید.

اندازه گیری ضربان قلب مچ دست ، سهولت استفاده را تضمین می کند و مقاومت در برابر آب 30 متر به این معنی است که می توانید بدون نگرانی ساعت را برای شنا ببرید.

محاسبه میزان کالری سوزانده شده
محاسبه میزان کالری سوزانده شده

محاسبه میزان کالری و حفظ تعادل

به لطف سونتو 3 شما می توانید از میزان کالری روزانه ای که می سوزانید مطلع شوید. البته امکانات آنالیز این ساعت به همینجا ختم نمی شود سونتو 3 می تواند حتی در طول خواب نیز شرایط بدنی شما را آنالیز کند و میزان کیفیت خوابتان را بسنجد و صبح که بیدار شدید به شما اطلاع دهد.

همچنین این ساعت می توانید میزان استرس و آرامش اعصاب شما را نیز با توجه به معیار های خاصی که دارد اندازه گیری کند و به شما اطلاع دهد که چقدر در زندگیتان تعادل دارید.

آنالیز ورزش با برنامه ی سونتو
آنالیز ورزش با برنامه ی سونتو

بهرگیری از برنامه sunnto fitness

اگر شما از برنامه سونتو فیتنس استفاده کنید می توانید تمامی اطلاعات حاصل از ورزش هایتان را ذخیره کنید و به صورت دائمی داشته باشید. حتی شما می توانید تجربه ورزشتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع یک فضای رقابتی سالم بین دوستانتان بسازید تا فرایند پیشرفتتان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

همچنین شما می توانید به کمک تلفن همراه تان از GPS استفاده کنید و با سونتو 3 مسیر یابی را انجام دهید

مشخصات ساعت سونتو 3

وزن بدنه این ساعت در مجموعه 36 گرم می باشد که به تناسب یک ساعت ورزشی همه چیز تمام بسیار خوب است. برای تولید بدنه این ساعت نیز از استیل ضد زنگ استفاده شده است که در برابر زنگ زدگی کاملا مقاوم بوده و در برابر خط و خش نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

برای تولید شیشه صفحه نمایش این ساعت از پلی آمید استفاده شده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر خط و خش و شکستگی دارد و لمس آن نیز حس خوبی به شما منتقل می کند.

جنس بند این ساعت نیز مثل اکثر ساعت های ورزشی از سیلیکون است تا علاوه بر افزایش راحتی مچ دست وزن کمتری داشته باشد و در برابر پارگی نیز مقاومت بالاتری از خود نشان دهد.

همچنین گفتنی است که برای شارژ این ساعت یک کابل  USB در آن قرار دارد که به کمک آن می توانید ساعت را به برق متصل کنید و آن را شارژ کنید.

مشخصات ساعت ورزشی سونتو 3
مشخصات ساعت ورزشی سونتو 3

برخی ویژگی های دیگر ساعت سونتو 3

  • عرض بند : 20 میلی متر
  • سیستم اندازه گیری ضربان قلب : دارد
  • صفحه نمایش رنگی : دارد
  • مقاوم در برابر آب تا عمق : 30 متر
  • نمایشگر میزان باتری : دارد
  • نوع باتری : لیتیوم یونی قابل شارژ
  • سیستم عامل قابل ارتقا : بله
  • نمایش زمان و تاریخ : بله
  • زمان دوگانه : دارد
  • تایمر کرنومتر : دارد
  • زبان های قابل پشتیبانی : EN ، CS ، DA ، DE ، EL ، ES ، FI ، FR ، IT ، JA ، KO ، NL ، NO ، PL ، PT ، RU ، SV ، TR ، HE ، ZH * ، TH *
  • اندازه مچ دست : 120 تا 210 میلی متر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا